marcin3 Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Witam Mam problem z ustawieniem aparatury z zestawu (0406A) do właściwej pracy z Beltem, dokładniej o ustawienie tego w mode 2. Korzystając z http://www.epheli.pl/index.php?name=New ... me=Printer przestawiam te przełączniki z tyłu pod bateriami, ustawienie które najbardziej przypomina działanie heli w mode 2 to ustawienie: lewy góra, prawy dół - czyli mode 4. Ale nie do końca wszystko działa jak należy, silnik uruchamia się przy maksymalnym wychyleniu dźwigni przepustnicy (!), obroty silnika wzrastają wraz z opuszczaniem dźwigni, ale jednocześnie kąty łopat się zmniejszają (tarcza idzie w dół). Próbowałem wszystkich możliwych ustawień, zawsze coś jest nie tak jak powinno. Wygląda to tak jakby coś z aparaturą było nie tak jak należy, ale nie wiem, jestem początkujący w kwestii modeli rc. Proszę o pomoc. Jeżeli ma to znaczenie to mam zamontowane serwa Tower Pro SG-90 (wszystkie 4), odbiornik i żyroskop oryginalne. Pozdrawiam
marcin3 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Opublikowano 8 Października 2009 Powoli chyba zaczynam łapać o co chodzi, czy to możliwe że te serwa (SG-90) nie nadają się do tego modelu? Podłączyłem z ciekawości jedno oryginalne serwo które mi zostało i działa ono dokładnie w przeciwnym kierunku jak te co mam teraz, możliwe że to o to chodzi? Pozdrawiam
Gość slawekmod Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Dokładnie o to chodzi, oryginalne działają w odwrotnym kierunku, trzeba zmieniać połączenia w serwie żeby działały w odpowiednim kierunku .
marcin3 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Opublikowano 8 Października 2009 Ale nie ma możliwości by te działały prawidłowo? Jakie więc serwa zastosować by działały prawidłowo? Tylko oryginalne?
radga Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 REWERSY!!!!!!!!!!!! przestawić w apce rewersy to te przełączniki w ilości 6 szt w prawej dolnej ćwiartce patrząc od góry.