Skocz do zawartości

kyosho fazer


Rekomendowane odpowiedzi

zima = śnieg i nawet w tym miejscu nie myśl o drifcie onroad ma to do siebie ze prześwit ma 1cm max

 

a z samochodami to jest trochę inaczej termometr + śrubokręt to podstawa

 

silnik żeby poprawnie pracował musi mieć 100*c w innym razie nie będzie się wkręcał na obroty

 

ja na zimę to moje konserwuje :rotfl: ale weź pod uwagę zakup starterboxa bo z szarpanką się zajedziesz próbując go odpalić

 

kiedyś naszła mnie ochota na odpalenie savaga i skończyło się na odpalanie w garażu pod suszarką do włosów owijając silnik folią aluminiową żeby temperatura większa była podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zima = śnieg i nawet w tym miejscu nie myśl o drifcie onroad ma to do siebie ze prześwit ma 1cm max

 

a z samochodami to jest trochę inaczej termometr + śrubokręt to podstawa

 

ja na zimę to moje konserwuje :rotfl: ale weź pod uwagę zakup starterboxa bo z szarpanką się zajedziesz próbując go odpalić

cześć

co do prześwitu to jest troszki za duży przy drifcie to 4-6 mm

tak jak kolega napisał kup SB bo po szarpance podobno robią cie spore odciski i potem ciężko jest odpalać, i czasem zerwie się sznurek a to padnie łożysko jedno kierunkowe różne są przypadki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz kupić on-road'a to fazera sobie odpuść.Ten model robi dużo hałasu i nie ma ochoty specjalnie jeździć.Jakość silnika bardzo słaba,podwozie mogło by jeszcze ujść..Miałem kontakt z dwoma takimi modelami ,jednym używanym amotorsko (sprzedany po trzech jazdach) i drugim którym próbowano startować w IC-10 Start (wytrzymał 4 litry paliwa).

Starter box w tym modelu odpada i dodatkowa informacja:jeżeli padnie motor to możesz kupić tylko Kyosho,nic innego nie zamontujesz ze względu na system mocowania na trzech śrubach,taki psikus ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam B napisał:silnik żeby poprawnie pracował musi mieć 100*c w innym razie nie będzie się wkręcał na obroty

 

ja na zimę to moje konserwuje :rotfl: ale weź pod uwagę zakup starterboxa bo z szarpanką się zajedziesz próbując go odpalić

 

kiedyś naszła mnie ochota na odpalenie savaga i skończyło się na odpalanie w garażu pod suszarką do włosów owijając silnik folią aluminiową żeby temperatura większa była podczas jazdy

 

Nie do końca prawda,silnik np.SIMM pracuje idealnie przy 90i wkęca się bez zająknięcia,

szarpanką się nie zajedziesz jak wszystko jest prawidłowo wyregulowane,no chyba że ma się silniki HPI to kończy się tak jak w trzecim zdaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.