Maciej Ritmann Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Jakies opinie o tym modelu? nie podaje linka, Kyosho Fazer jak w temaciee
cyrax_ojz Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 ile chcesz wydać na auto i czy warto na zimę spalinke kupować
Malker Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 i czy warto na zimę spalinke kupowaćA przepraszam dlaczego :shock: :shock: :shock: :shock: ?
Maciej Ritmann Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 warto, asfalu nie mało, a fazer ma wsio elepstryczne pod przykryciem, dokładnym;)
cyrax_ojz Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 zima = śnieg i nawet w tym miejscu nie myśl o drifcie onroad ma to do siebie ze prześwit ma 1cm max a z samochodami to jest trochę inaczej termometr + śrubokręt to podstawa silnik żeby poprawnie pracował musi mieć 100*c w innym razie nie będzie się wkręcał na obroty ja na zimę to moje konserwuje :rotfl: ale weź pod uwagę zakup starterboxa bo z szarpanką się zajedziesz próbując go odpalić kiedyś naszła mnie ochota na odpalenie savaga i skończyło się na odpalanie w garażu pod suszarką do włosów owijając silnik folią aluminiową żeby temperatura większa była podczas jazdy
Maciej Ritmann Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 :)dzięki za rady, jeździłem savagem, jeździłem, fajna rzecz. Może nie będzie aż tak źle, pozdrawiam
Adam B Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 zima = śnieg i nawet w tym miejscu nie myśl o drifcie onroad ma to do siebie ze prześwit ma 1cm max a z samochodami to jest trochę inaczej termometr + śrubokręt to podstawa ja na zimę to moje konserwuje :rotfl: ale weź pod uwagę zakup starterboxa bo z szarpanką się zajedziesz próbując go odpalić cześć co do prześwitu to jest troszki za duży przy drifcie to 4-6 mm tak jak kolega napisał kup SB bo po szarpance podobno robią cie spore odciski i potem ciężko jest odpalać, i czasem zerwie się sznurek a to padnie łożysko jedno kierunkowe różne są przypadki
f-150 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Jeżeli masz kupić on-road'a to fazera sobie odpuść.Ten model robi dużo hałasu i nie ma ochoty specjalnie jeździć.Jakość silnika bardzo słaba,podwozie mogło by jeszcze ujść..Miałem kontakt z dwoma takimi modelami ,jednym używanym amotorsko (sprzedany po trzech jazdach) i drugim którym próbowano startować w IC-10 Start (wytrzymał 4 litry paliwa). Starter box w tym modelu odpada i dodatkowa informacja:jeżeli padnie motor to możesz kupić tylko Kyosho,nic innego nie zamontujesz ze względu na system mocowania na trzech śrubach,taki psikus ;D
f-150 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Adam B napisał:silnik żeby poprawnie pracował musi mieć 100*c w innym razie nie będzie się wkręcał na obroty ja na zimę to moje konserwuje :rotfl: ale weź pod uwagę zakup starterboxa bo z szarpanką się zajedziesz próbując go odpalić kiedyś naszła mnie ochota na odpalenie savaga i skończyło się na odpalanie w garażu pod suszarką do włosów owijając silnik folią aluminiową żeby temperatura większa była podczas jazdy Nie do końca prawda,silnik np.SIMM pracuje idealnie przy 90i wkęca się bez zająknięcia, szarpanką się nie zajedziesz jak wszystko jest prawidłowo wyregulowane,no chyba że ma się silniki HPI to kończy się tak jak w trzecim zdaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.