Jump to content

JAS-39 Saab Gripen w budowie


Recommended Posts

No to zaczynam budowę JAS-39 Saab Gripen. Mam zamiar go okleić papierem śniadaniowym zobaczymy jak to wyjdzie :). I nie iem w którym momencie zacząć ale myślę że teraz już czas najwyższy ;).

 

Kilka fotek:

2m.jpg

3m.jpg

4m.jpg

5m.jpg

 

 

I mam jeszcze pytanie. Który klej nadaje się do zrobienia kabinki i czubka, bo jak uhu porem zrobiłem to szlifowanie jest bardzo trudne bo on ma konsystencje żelu nawet po wyschnięciu.

 

No i dokupiłem sobie do niego turbnkę dzisiaj. Zobaczymy czy da radę ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Tez jestem ciekawy czy uda Ci sie cos zalatwic z kosztami przesylki (z Hong Kong-u)

Oczywiscie daj znac ...maja nawet fajne rzeczy -jak Tobie sie uda i przyjdze to co chciales ,to chyba tez cos zamowie (LiPol-ki) ...

Pozdrawiam Janek 8)

Link to comment
Share on other sites

Z chin już zamawiałem a dokładnie u dynama. Przesyłka była dość droga ale zamówiłem cały samolot, radio i 2 pakiety akumulatorków. Wszystko ładnie doszło tylko samolocik troszeczkę poobijany bo raczej w komfortowych warunkach paczka nie leciała ;)

Link to comment
Share on other sites

I mam jeszcze pytanie. Który klej nadaje się do zrobienia kabinki i czubka, bo jak uhu porem zrobiłem to szlifowanie jest bardzo trudne bo on ma konsystencje żelu nawet po wyschnięciu.

Witam, moim zdaniem UHU POR jest bardzo dobrym klejem do depronu pod warunkiem posmarowania nim obu powierzchni bardzo cienką warstwą. Tak właśnie kleiłem przód mojego f18.

Krzysiek

Link to comment
Share on other sites

Zawiasy to pryszcz, zrobisz z butelki czy z dyskietki, czy kupisz jakieś inne :D

Gorzej z tym EDFem (elektrycznym napędem tunelowym ).

Patrząc na Twoje stronki, nasuwa mi się pytanie: jaki to jest napęd?

Widzę silnik tzw outrunner, rzadkość w napędach EDF (po prawdzie chyba nikt tego nie stosuje), a ileż on ma obrotów (na volt, czyli Kv)?

Chyba ktoś Cię lekko w konika robi :? :D

 

Edit:

Nie martw się, modelik poleci na pewno.

Saab Grippen vel Tiger Moth 8)

Link to comment
Share on other sites

Na elektrykach się nie znam ale silnik ma w środku bardzo mocne magnesy :) bo kręcąc go to czuć, nie wiem czy to dobrze :D

 

Myślę że na polski nie muszę tłumaczyć.

 

Description :

Outline spec (DxL) : 62mm x 71mm

Total Weight : 83g

Fan Dia. : 53.5mm

Current : 38A

Pull : 720g

Temperature : "67 C/10min"

Power : 540W

 

Outrunner Brushless Motor :

Rpm(Kv) : 5300Rpm/V

Max Currect : 45A

Shaft Dia. : 3.0mm

Recommended

Input Voltage : 6 - 18 Volt

 

A tak btw. to dałem za nią 40$ z wysyłka więc i tak się chyba opłacało :)

Link to comment
Share on other sites

Power : 540W

Rpm(Kv) : 5300Rpm/V

To mi wystarczy za każdą rekomendację napędu tunelowego :D

 

Natomiast silniczka z takim Kv jeszcze nie miałem, bo to bardzo dużo (a już naprawdę bardzo dużo jak na silnik z wirującym płaszczem - outrunner).

 

Tak więc do dzieła, ze względu na napęd model zapowiada się dosyć interesująco :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.