Skocz do zawartości

JAS-39 Saab Gripen w budowie


Rekomendowane odpowiedzi

No to zaczynam budowę JAS-39 Saab Gripen. Mam zamiar go okleić papierem śniadaniowym zobaczymy jak to wyjdzie :). I nie iem w którym momencie zacząć ale myślę że teraz już czas najwyższy ;).

 

Kilka fotek:

2m.jpg

3m.jpg

4m.jpg

5m.jpg

 

 

I mam jeszcze pytanie. Który klej nadaje się do zrobienia kabinki i czubka, bo jak uhu porem zrobiłem to szlifowanie jest bardzo trudne bo on ma konsystencje żelu nawet po wyschnięciu.

 

No i dokupiłem sobie do niego turbnkę dzisiaj. Zobaczymy czy da radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Tez jestem ciekawy czy uda Ci sie cos zalatwic z kosztami przesylki (z Hong Kong-u)

Oczywiscie daj znac ...maja nawet fajne rzeczy -jak Tobie sie uda i przyjdze to co chciales ,to chyba tez cos zamowie (LiPol-ki) ...

Pozdrawiam Janek 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam jeszcze pytanie. Który klej nadaje się do zrobienia kabinki i czubka, bo jak uhu porem zrobiłem to szlifowanie jest bardzo trudne bo on ma konsystencje żelu nawet po wyschnięciu.

Witam, moim zdaniem UHU POR jest bardzo dobrym klejem do depronu pod warunkiem posmarowania nim obu powierzchni bardzo cienką warstwą. Tak właśnie kleiłem przód mojego f18.

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiasy to pryszcz, zrobisz z butelki czy z dyskietki, czy kupisz jakieś inne :D

Gorzej z tym EDFem (elektrycznym napędem tunelowym ).

Patrząc na Twoje stronki, nasuwa mi się pytanie: jaki to jest napęd?

Widzę silnik tzw outrunner, rzadkość w napędach EDF (po prawdzie chyba nikt tego nie stosuje), a ileż on ma obrotów (na volt, czyli Kv)?

Chyba ktoś Cię lekko w konika robi :? :D

 

Edit:

Nie martw się, modelik poleci na pewno.

Saab Grippen vel Tiger Moth 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na elektrykach się nie znam ale silnik ma w środku bardzo mocne magnesy :) bo kręcąc go to czuć, nie wiem czy to dobrze :D

 

Myślę że na polski nie muszę tłumaczyć.

 

Description :

Outline spec (DxL) : 62mm x 71mm

Total Weight : 83g

Fan Dia. : 53.5mm

Current : 38A

Pull : 720g

Temperature : "67 C/10min"

Power : 540W

 

Outrunner Brushless Motor :

Rpm(Kv) : 5300Rpm/V

Max Currect : 45A

Shaft Dia. : 3.0mm

Recommended

Input Voltage : 6 - 18 Volt

 

A tak btw. to dałem za nią 40$ z wysyłka więc i tak się chyba opłacało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Power : 540W

Rpm(Kv) : 5300Rpm/V

To mi wystarczy za każdą rekomendację napędu tunelowego :D

 

Natomiast silniczka z takim Kv jeszcze nie miałem, bo to bardzo dużo (a już naprawdę bardzo dużo jak na silnik z wirującym płaszczem - outrunner).

 

Tak więc do dzieła, ze względu na napęd model zapowiada się dosyć interesująco :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.