Ada- Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Witam Mam pytanie czy ktoś lata na w.w. paliwie. Jak motorki się sprawują, jaki jest apetyt silnika na paliwko w porównaniu do innych? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Latam na paliwku Meccamo 10% nitro,silniczek chodzi bardzo ładnie,płynnie i bardzo szybko przechodzi cały zakres obrotów,nie grzeje się a co do spalania to mniej więcej jest identyczne jak przy pracy na paliwie Model technics sport 5%..Używam tego paliwa do silniczka Cox 0,8ccm oraz GMS .25.Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ada- Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 Witam Myślę nad kupieniu tego paliwa do heli w wersji 15%. Mam jeszcze jedno pytanie, czy konserwujesz silnik po lotach? Jeśli nie, łapie go rdza czy coś innego? Latam 2 razy na tydzień więc silnik chyba będę musiał konserwować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Zero rdzy,a silnika zazwyczaj nie konserwuje,jak latam na 5% to wieszam model na ścianie jak stoi(zwykle z resztkami paliwa w zbiorniku),paliwo splywa do silnika,metanol szybko odparowuje i zostaje praktycznie sam olej... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ada- Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 i zostaje praktycznie sam olej Na forum heli mówią, że metanol odparuje, ale nitro pochłonie wilgoć z powietrza i silnik będzie rdzewieć. :? Chyba kupie 2 bańki na testy, 5% nitro do płatowca i 15% do heli :mrgreen: Dzięki za odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moriq Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Znalazłem ten wątek i dodam swoje odczucia co do tego paliwa. Kupiłem ostatnio paliwo Meccamo Excel 5% i okazało się totalną porażką. Silnik nie trzyma niskich obrotów i gaśnie, generalnie chodzi bardzo nierówno. Żadne próby regulacji nie pozwoliły mi wkręcić silnika na wysokie obroty. Wcześniej latałem na Model Technics 5% oraz okazyjnie kilka razy na tego samego producenta 10% i kilka razy na Byron 10% i tam nigdy takich problemów nie było a wypaliłem silnikiem dobrze ponad 10L paliwa. Silnik to OS 55AX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.