Jump to content

Piper - pierwszy model


k3m0t

Recommended Posts

Posted

Zamierzam zamówić ten model:

http://cyber-fly.pl/produkt-795.html

Opcjonalnie, będzie to mój pierwszy samolot :).

Avionika jaką posiadam:

- aparatura e-sky 0406A + odbiornik e-sky

- serwa 4xSG-90 + hitec hs-81

- 2 pakiety e-sky 1000mAh

- regulator e-sky ek1-0350

Jest to elektronika ze śmigłowca HBK II. Co mógłbym zastosować w tym Piperku, oraz co będę musiał jeszcze dokupić.

Chodzi mi czy regiel będzie dobry, pakiet, jaki silnik zastosować, śmigło?..

Dziękuję za pomoc. :)

Posted

Wyposażenie ok. Regulator nieco przewymiarowany, ale oczywiście lepszy za duży, jak za mały.

Kup silnik np. taki lub taki. Rozmiary śmigieł masz w opisach silników.

 

Ten model to b. dobry wybór na początek.

Powodzenia.

Posted

Ok, jeśli chodzi o silnik, to zastanawiam się na czymś z tower pro np. http://www.cyber-fly.pl/produkt-429.html

Sporo jest podobnych silników z tej firmy. Co o tym sądzicie? + śmigło 8x4 (teraz pytanie o śmigła - jakiej firmy polecacie, czy to bez różnicy?)

W temacie Piper EPP z Cyber-Fly' wyczytałem, iż na tym silniku oraz śmigle Piper lata pionowo na 1/3 gazu.

Mam jeszcze pytanie dotyczące zawartych materiałów w zestawie - czy będzie jeszcze coś potrzebne?

Aha, jeśli chodzi o model, to są dwie wersje - z lotkami lub bez. Chyba zdecyduje się bez lotek. :lol:

Posted

z lotkami lub bez. Chyba zdecyduje się bez lotek. :lol:

Bierz z lotkami !

A po co takie mocne silniki :( ? To jest trenerek a nie akrobat :P

Posted

W tej samej cenie masz Silnik Emax CF2822

 

TUTAJ Albo TUTAJ

lub Tutaj

 

 

zalecana waga modelu 200 -600 g

zalecane śmigła- APC 7X4 , APC 8X3.8 ,APC 9X4.5 ,APC 10x5

przykładowe osiągi- 3S-11.1V, RPM/V- 1200, śmigło - 10x5, obroty -7100, prąd - 14,5A, ciąg - 710g lub 10x4,7 --6100--14,5A--745g

 

 

W tej samej canie Co TP ,aczkolwiek lzejszy i mocniejszy :)

 

Regulator spokojnie 18 A

 

 

 

A po co takie mocne silniki :( ? To jest trenerek a nie akrobat :P

 

Lepiej mieć "trochę" nadmiaru ciągu, niż wlec się po niebie :)

Posted

tylko jako początkujący bedzie pewnie latał na 100% gazu a przy takim modelu nadmiar mocy powoduje że model staje się nerwowy i nie lata poprawnie więc moża szybciej kreciorka zaliczyć ! Druga sparwa to jest trenerek z EPP więc po co mu nadmiar mocy !?

Posted

rzy takim modelu nadmiar mocy powoduje że model staje się nerwowy i nie lata poprawnie

Popieram w 100% ja bym nawet jeszcze slabszy dał. na pewno bedzie latał pieknie z mniejszym silnikiem. Za mocny silnik to proszenie sie o klopoty;

 

Baxter

Posted

Ja też podpisuję się pod tym rękami i nogami :!: Przerabiałem ten temat ... Jak mi niby spokojny trenerek wystrzelił w górę... no po prostu nie ma sensu.

  • 1 month later...
Posted

Gorąco polecam ten model ,sam niedawno opanowywałem naukę podstaw pilotażu właśnie na cyberflayowym piperku i powiem że jest niezniszczalny (dosłownie ) musisz go tylko odpowiednio wzmocnić węglem (dołączony w zestawie) , nawet to "klapnięciu " skrzydeł (chciałem zobaczyć ile wytrzyma i nuuuuuuura i do siebie... :crazy: ) to 5 minut max wklejałem nowy węgiel i sklejałem płat ,należy dodać że na masce samochodu.... a co do silnika to ja również miałem sporo za mocny więc zasada jest jedna: ostrożnie z gazem bo przy wzniosie jaki jest tam przewidziany fabrycznie jak dasz za dużo to zadziera momentalnie .Aha i jeszcze jedno proponuję kupić od razu minimum 2 opakowania CA i przyspieszacz :rotfl:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.