Konrad Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A ja dla odmiany się spytam czy aby śmigło przypadkiem nie za duże? :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 WASYLL Jak tam silniczek? Czy nadal ma te objawy przygasania??? Właśnie jestem w przeddzień zamówienia tego silniczka i po przeczytaniu trochę się waham. Faktem jest, że w moim zastosowaniu zbyt szybkich ewolucji nie będzie zbyt wiele, ponieważ mam zamiar wsadzić go do holownika-dwupłata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Hallo Wasyl . Przy gwaltownej zmianie toru lotu slup paliwa ma tendencje sie cofac .Silnik nie dostaje potrzebnej ilosci paliwa.Odkrec (H) o 1/8 obr.Ja ustawiam na ziemi na maximum obr i wzbogacam iglica (H) o 1/8.Pozdrawia Henry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam Podepnę się pod temat , w swoim silniku chcę obrócić gaźnik o 180* i zastanawiam się czy będzie to miało jakiś wpływ na pracę silnika ? Mam wersję z gaźnikiem z tyłu silnik zamontowany cylindrem w dół jeszcze nie odpalany, może ktoś już obracał w swoim silniku ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.