Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

Moja paczka na razie też nie dotarła. Dzwoniąc na infolinie Poczty Polskiej babka mi powiedziała że prawdopodobnie paczka poszła drogą morską bo jest że jest ekonomiczna i żebym czekał. Wysłałem tez miela do HC o tym że paczki nie mam. Zobaczymy co odpiszą...(.?) Daj znać Adamie gdyby do Ciebie paczka doszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Moja paczka na razie też nie dotarła. Dzwoniąc na infolinie Poczty Polskiej babka mi powiedziała że prawdopodobnie paczka poszła drogą morską bo jest że jest ekonomiczna i żebym czekał. Wysłałem tez miela do HC o tym że paczki nie mam. Zobaczymy co odpiszą...(.?) Daj znać Adamie gdyby do Ciebie paczka doszła.

Ok tam znać jak się sprawa rozwinie... Najgorsze to jest to, że sprzęt był nie dla mnie tylko dla bratanka i ten czeka żeby rozpocząć naukę latania :)

Darek jak z HC odpiszą to daj jakiś sygnał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałem dokładnie taką wysyłkę:

Air Parcel (POLAND) 5000g - 5499g $54.60

 

Dzisiaj mi odpisali z HC, żebym poszukał paczki u siebie w urzędzie pocztowym. Ja poszukałem i u sąsiadów i dla świętego spokoju poszukam jeszcze raz na poczcie w poniedziałek. Napisali mi żebym to sprawdził i odpisał jaki jest skutek. Jeżeli paczka się nie odnajdzie to rozpoczną swoje "śledztwo" gdzie ją wcięło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kolejną paczuchę zamówiłem 4 dokonałem płatności 5. Oczywiście 2 rzeczy z listy okazały sie backorderem - mail do obsługi o anulowanie danego przedmiotu a różnicy przemienienie na rabat. Prawie za każdym razem tak robię, nigdy problemu nie ma. Pewnie pani z obsługi jutro zaktualizuje zamówienie i pójdzie na poczte. Za 2 tyg juz powinna być u mnie ;>

 

Z poprzednią paczką na początku grudnia uwinęli się w 1,5 tygodnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście 2 rzeczy z listy okazały sie backorderem

Nic się nie okazało. Po prostu nie doczytałeś że przedmioty nie są na +.

 

mail do obsługi o anulowanie danego przedmiotu a różnicy przemienienie na rabat.

Z tego co wiem z własnego doświadczenia i z relacji kolegów to możesz anulować tylko całe zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na odbiorniki TG 9X czekam już ponad półtora miesiąca.

Ja czekałem na te odbiorniki prawie cztery miesiące, no plus jeszcze przesyłka która szła ok 3 tygodnie. Ale nie śpieszyło mi się.

Z tego co wiem z własnego doświadczenia i z relacji kolegów to możesz anulować tylko całe zamówienie.

Można przecież anulować część zamówienia, jeżeli takie wisi ponad 7 dni (?) to można zrezygnować z poszczególnych pozycji w zamówieniu. Czy nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na odbiorniki TG 9X czekam już ponad półtora miesiąca.

Ja czekałem na te odbiorniki prawie cztery miesiące, no plus jeszcze przesyłka która szła ok 3 tygodnie. Ale nie śpieszyło mi się.

Z tego co wiem z własnego doświadczenia i z relacji kolegów to możesz anulować tylko całe zamówienie.

Można przecież anulować część zamówienia, jeżeli takie wisi ponad 7 dni (?) to można zrezygnować z poszczególnych pozycji w zamówieniu. Czy nie?

Tak, masz rację. Ale mimo tego wydaje mi się że na nic zdadzą się maile do nich i będzie musiał poczekać te 7 dni.

 

Problem z anulowaniem samemu jest kiedy wszystko było na +. Wtedy to już "po ptokach" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że na nic zdadzą się maile do nich

Tutaj się zgadzam. Ja miałem taką przykrą sytuację że w paczce przyszły do mnie inne pakiety jak zamawiałem (ale w tej samej cenie), mimo całej dokumentacji fotograficznej i wagowej od sierpnia nic nie wywalczyłem, wymiana bezsensownych meili, na dodatek nieraz po dwa-trzy tygodnie czekałem na odpowiedź. Pakiety już sprzedałem a zamówiłem ponownie te które chciałem, liczyłem tylko na może jakiś rabat czy coś, a tu figa z makiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Z mojego doswiadczenia wynika ze czas oczekiwania na okreslony produkt zalezy glownie od samego .... produktu. Tak pisze bowiem kiedy pojawil sie w ofercie odbiornik OrangeRx Futaba 8 Ch postanowilem go zamowic. Najpierw jednak szukajac informacji w internecie postanowilem upewnic sie ze bedzie dzialal poprawnie z moim nadajnikiem T7C 2.4 Ghz. Spedzilem na poszukiwaniach pare dni i w tym czasie stock z odbiornikami zrobil sie na zero a raczej na minusie. Kiedy zrobilem zamowienie , stock pokazywal 29 odbiornikow na minusie. Zamowienie zlozylem 14.08.2010 i oczekiwalem prawie 2 miesiace. Drugi odbiornik zamowilem 7.12.2010 , wyslali z HK 17.12.2010 i z tego co sledze w internecie powinien dotrzec w tym tygodniu. Drugie zamowienie jak widac jest o wiele szybsze od pierwszego.

Tak wiec trzeba sie uzbroic w cierpliwosc.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj się zgadzam. Ja miałem taką przykrą sytuację że w paczce przyszły do mnie inne pakiety jak zamawiałem (ale w tej samej cenie), mimo całej dokumentacji fotograficznej i wagowej od sierpnia nic nie wywalczyłem, wymiana bezsensownych meili, na dodatek nieraz po dwa-trzy tygodnie czekałem na odpowiedź. Pakiety już sprzedałem a zamówiłem ponownie te które chciałem, liczyłem tylko na może jakiś rabat czy coś, a tu figa z makiem.

A jaki masz status w HK?

 

Ja miałem problem z pakietem, przyszedł napuchnięty. Zrobiłem zdjęcia, razem z numerami gwarancyjnymi, z pokazanym napięciem itp. Kwotę za pakiet zwrócili, nic nie musiałem odsyłać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie okazało. Po prostu nie doczytałeś że przedmioty nie są na +.

Jasne, że się okazało. Kupiłem przedmiot kiedy był status ok. Jest on dla mnie rezerwowany dopiero wtedy kiedy HC dostanie przelew z PayPala. A że płatność uiściłem na następny dzień to ktoś mnie ubiegł i jemu sie dostało to, co leżało na magazynie. Czesto się tak zdarza.

 

Z tego co wiem z własnego doświadczenia i z relacji kolegów to możesz anulować tylko całe zamówienie.

Tak więc informuję: można dowolnie zmieniać swoje zamówienie, dodawać lub likwidować przedmioty Warunek? HC nie zwróci kasy tylko przeznaczy je na nasze konto Discount points. Zrobią to zanim paczka zostanie wysłana (oczywiste) no i trzeba się kontaktować mailowo:

cs@hobbyking.com

Czas oczekiwania od 3 do 7 dni - tym razem czekałem 3dni. Na dowód treść maila:

 

Dear Chris:

 

Thank you for your email and sorry for late reply.

 

We have modified your order#2001910501 and details are listed below:

Items deleted: 1* FG-YBS-325 4

2* OR005-00603 1.71

Items added: 3* T-Neckstrap 0.99

Issued BP: 2*1.71+4-3*0.99=4.45

 

We have issued you store credits of 4.45, you may check your account for update.

 

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

 

*Due to high volume of daily emails, it may take 3 - 7 days before we read your email reply. We thank for your patience during this demanding time.*

 

Best Regards,

 

Morgan

 

HobbyKing Customer Support Team

www.hobbyking.com

 

*******************************************************************

This e-mail is confidential. It may also be legally privileged. If you are not the addressee, please delete this e-mail and all copies from your system and notify the sender immediately by return e-mail. If you are not the addressee, please do not copy, forward, disclose or use any part of it.

Internet communications cannot be guaranteed to be timely, secure, error or virus-free. The sender does not accept liability for any errors or omissions.

*******************************************************************

"SAVE PAPER - THINK GREEN!”

 

I z przed miesiąca (skasowałem już notkę o ekologii:p)

 

Dear Customer,

 

Thanks for your email. As per your request, we have deducted the backorder item on your order. The order is now under process in warehouse, please check for updates later.

 

Details are listed below:

 

ORDER ID: 2001690063

 

 

Items cancel:

 

3xT-Neckstrap=$2.97

No shipping fee difference .

 

I have issued store credit for amount of $2.97to your account. Please check bonus points for updates. You may apply the points in your next order.

 

*please note that store credit can only be used on products, shipping will have to be settle separately.

 

Have a nice day!

 

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

 

Due to high volume of daily emails, it may take 3 - 7 days before we read your email reply. We thank for your patience during this demanding time

Best Regards,

 

Jade

HobbyKing Customer Support

www.hobbyking.com

Chyba tylko 2 razy nie interweniowałęm mailowo aby przyspieszyć przesyłkę. Ogólnie ich serwis puki co mnie nie zawiódł. Zawsze otrzymałem rzeczową odpowiedź tylko, że trzeba długo czekać.

 

Tak więc w razie problemów piszcie do nich - mnie nie olali ani razu. Ja zawsze składam 2 listy: kupuje co mi sie podoba a potem rozdzielam. To co maja na stanie idzie od razu a reszta czeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz status w HK?

Taki jak wszyscy: Platinum Member

Ja miałem

Air Parcel (POLAND) 1500g - 1999g $26.82

Nie rozumiem stwierdzenia Pani z PP, która mi odpisała, że to przesyłka ekonomiczna i jest przesyłana drogą pocztową-morską... ktoś mi to wyjaśni?

Żaden typ paczki nie jest wysyłany drogą morską, Pani jest bardzo mocno niedoinformowana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybciej i prościej przez Live Support - za 2. lub 3. razem się "dopchniesz" do konsultanta, więc zamiast 7 dni masz kilkanaście minut.

Zawsze jak siadam i chcę coś od nich to liveSuport ma status "closed" toteż piszę e-maila. Ogólnie 3-4 dni poślizgu to nic. W porównaniu do 2 miesiecy jak przy moim pierwszym zamówieniu :D

 

Kupiłem model. Tak jak i tym razem były na stanie ale zanim płatność doszła ktoś ubiegł i zabrał mi towar sprzed nosa. HC wtedy ogłosiło koniec sprzedaży danego produktu i koniec backorderów o czym mnie nie poinformowali :evil: Dopiero jak napisałem po własnie około 2 miesiącach, zaniepokojony o swoje $$ raczyli stwierdzic ze juz nie sprowadzają tego modelu. Wzamian zaoferowali mi bardzo podobny ( to samo z inną budą). Różnicę w cenie zlikwidowali (musiałbym dopłacić chyba 5-6$) i paczucha poszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.