ToMarkov Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 czy ten o to regulator: Regiel bedzie chcial pracowac z takim silnikiem ? Silnik silnik ma pobor pradu 30A ... regulator max 30 a staly 25.. nie zamało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halabala83 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 kolego nie kupuj takiego g.. . skumaj sie lepiej z kims kto zamawia w hc i kup np tyrnigy . mi w tp poodpadały magnesy a i programowanie regla to masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMarkov Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 halabala83, mialem do tej pory silnik TP i Regiel TP w RWD i nie narzekalem. Regiel programowany z aparatury. Fajnie turnigy ale nie bede czekal ponad miesiac na paczke z chin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomal Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Fajnie turnigy ale nie bede czekal ponad miesiac na paczke z chin. Kilka dni temu dostałem paczkę i szła dosłownie 7dni (od momentu zamówienia). Dlatego tez - tak jak koledzy, polecam zamówić lepszy regiel w hobbycity. Dodatkowo, dobierz regulator (prąd ciągły) o 30% większej wydajności niż rzeczywisty maksymalny pobór prądu przez silnik. Parametry podawane przez producentów regulatorów sa zazwyczaj delikatnie zawyżone i może on się za bardzo grzać. Często też zdarzają się przypadki że zabezpieczenie termiczne regulatora nie zadziała, co spowoduje że się spali. Wtedy tez w locie pozostaniesz bez zasilania silnika i aparatury. A model zazwyczaj jest więcej warty niż dopłata za nieco większy regulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.