ToMarkov Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 czy ten o to regulator: Regiel bedzie chcial pracowac z takim silnikiem ? Silnik silnik ma pobor pradu 30A ... regulator max 30 a staly 25.. nie zamało ?
halabala83 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 kolego nie kupuj takiego g.. . skumaj sie lepiej z kims kto zamawia w hc i kup np tyrnigy . mi w tp poodpadały magnesy a i programowanie regla to masakra
ToMarkov Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 halabala83, mialem do tej pory silnik TP i Regiel TP w RWD i nie narzekalem. Regiel programowany z aparatury. Fajnie turnigy ale nie bede czekal ponad miesiac na paczke z chin.
tomal Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Fajnie turnigy ale nie bede czekal ponad miesiac na paczke z chin. Kilka dni temu dostałem paczkę i szła dosłownie 7dni (od momentu zamówienia). Dlatego tez - tak jak koledzy, polecam zamówić lepszy regiel w hobbycity. Dodatkowo, dobierz regulator (prąd ciągły) o 30% większej wydajności niż rzeczywisty maksymalny pobór prądu przez silnik. Parametry podawane przez producentów regulatorów sa zazwyczaj delikatnie zawyżone i może on się za bardzo grzać. Często też zdarzają się przypadki że zabezpieczenie termiczne regulatora nie zadziała, co spowoduje że się spali. Wtedy tez w locie pozostaniesz bez zasilania silnika i aparatury. A model zazwyczaj jest więcej warty niż dopłata za nieco większy regulator.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.