wother Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 czy ten o to regulator: Regiel bedzie chcial pracowac z takim silnikiem ? Silnik silnik ma pobor pradu 30A ... regulator max 30 a staly 25.. nie zamało ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
halabala83 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 kolego nie kupuj takiego g.. . skumaj sie lepiej z kims kto zamawia w hc i kup np tyrnigy . mi w tp poodpadały magnesy a i programowanie regla to masakra Link to comment Share on other sites More sharing options...
wother Posted November 30, 2009 Author Share Posted November 30, 2009 halabala83, mialem do tej pory silnik TP i Regiel TP w RWD i nie narzekalem. Regiel programowany z aparatury. Fajnie turnigy ale nie bede czekal ponad miesiac na paczke z chin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomal Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Fajnie turnigy ale nie bede czekal ponad miesiac na paczke z chin. Kilka dni temu dostałem paczkę i szła dosłownie 7dni (od momentu zamówienia). Dlatego tez - tak jak koledzy, polecam zamówić lepszy regiel w hobbycity. Dodatkowo, dobierz regulator (prąd ciągły) o 30% większej wydajności niż rzeczywisty maksymalny pobór prądu przez silnik. Parametry podawane przez producentów regulatorów sa zazwyczaj delikatnie zawyżone i może on się za bardzo grzać. Często też zdarzają się przypadki że zabezpieczenie termiczne regulatora nie zadziała, co spowoduje że się spali. Wtedy tez w locie pozostaniesz bez zasilania silnika i aparatury. A model zazwyczaj jest więcej warty niż dopłata za nieco większy regulator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.