Skocz do zawartości

Cessna C185ST


zbyszek78

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem posiadaczem tego modelu:

http://www.e-domodel.com/products_sow.asp?ProID=73

Proszę o pomoc doświadczonych właścicieli tego trenerka w kilku kwestiach:

Gdzie macie zamocowaną baterię tak, aby dobrze ustawić SC. Wg instrukcji powinna iść w otwór prawie do silnika wg mnie w środku otworu na elektronikę.

Na jakich śmigłach latacie? (planuję założyć śmigło 2łopatowe 11x7)

Czy ktoś na stockowym silniku lata na pakietach 3S? Jeżeli tak to jak się na nich lata i na jakich śmigłach?

Może ktoś robił upgrade tego samolotu (silnik itd), i na jakich elementach i co to dało?

No i najważniejsze pytanie, gdzie kupujecie albo jak sobie radzicie z częściami?

Mnie połamało się mocowanie silnika i właśnie robię swoje z plexy, ale może ktoś ma prostsze rozwiązanie?.

Opublikowano

SC bedzie podne w instrukcji ! jeżeli nie ma to SC albo można wyliczyć programem (Win_Schwer) albo przyjmuje się że SC wypada 30% średniej cienciwy płata od natarcia.

 

śmigło dobierasz do silnika a silnik do modelu ! czyli musisz znać wagę modelu i dobrać odpowiedni silnik. Do trenerka wystawczy że silnik bedzie miał ciąg ok 50-60% masy modelu !

 

 

przy tej masie modelu ok 1350g możesz zastosować taki silnik http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4911&Product_Name=TR_42-50-B_600kv_Brushless_Outrunner

Opublikowano

Do trenerka wystawczy że silnik bedzie miał ciąg ok 50-60% masy modelu !

przy tej masie modelu ok 1350g możesz zastosować taki silnik http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4911&Product_Name=TR_42-50-B_600kv_Brushless_Outrunner

Coś chyba pomyliłeś się trochę, do tej wagi to spokojnie 3536 wystarczy, mam Mentora z wagą około 2200g i 3548 to spokojnie wystarcza, myślę że nawet jakiegoś małego szybowca można holować. :)

Opublikowano

A ze śmigłem 11x7 da radę czy raczej trzymać się zalecanych 11x5,5 albo 10x6?

I jakiej długości lotu można się spodziewać z pakietem 2200mAh 3s i 4s?

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za informacje. Gdyby jeszcze ktoś miał jakieś uwagi i wskazówki to bardzo proszę pisać. Teraz to już tylko dokończyć rzeźbienie mocowania silnika i znowu do góry :)

A i jeszcze jedno pytanie dotyczące mocowania, czy w takich trenerkach ma znaczenie pochylenie (skłon) silnika i jaki powinien być? Trochę mi to utrudnia robotę :lol:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.