Jump to content

Cessna C185ST


zbyszek78

Recommended Posts

Jestem posiadaczem tego modelu:

http://www.e-domodel.com/products_sow.asp?ProID=73

Proszę o pomoc doświadczonych właścicieli tego trenerka w kilku kwestiach:

Gdzie macie zamocowaną baterię tak, aby dobrze ustawić SC. Wg instrukcji powinna iść w otwór prawie do silnika wg mnie w środku otworu na elektronikę.

Na jakich śmigłach latacie? (planuję założyć śmigło 2łopatowe 11x7)

Czy ktoś na stockowym silniku lata na pakietach 3S? Jeżeli tak to jak się na nich lata i na jakich śmigłach?

Może ktoś robił upgrade tego samolotu (silnik itd), i na jakich elementach i co to dało?

No i najważniejsze pytanie, gdzie kupujecie albo jak sobie radzicie z częściami?

Mnie połamało się mocowanie silnika i właśnie robię swoje z plexy, ale może ktoś ma prostsze rozwiązanie?.

Link to comment
Share on other sites

SC bedzie podne w instrukcji ! jeżeli nie ma to SC albo można wyliczyć programem (Win_Schwer) albo przyjmuje się że SC wypada 30% średniej cienciwy płata od natarcia.

 

śmigło dobierasz do silnika a silnik do modelu ! czyli musisz znać wagę modelu i dobrać odpowiedni silnik. Do trenerka wystawczy że silnik bedzie miał ciąg ok 50-60% masy modelu !

 

 

przy tej masie modelu ok 1350g możesz zastosować taki silnik http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4911&Product_Name=TR_42-50-B_600kv_Brushless_Outrunner

Link to comment
Share on other sites

Do trenerka wystawczy że silnik bedzie miał ciąg ok 50-60% masy modelu !

przy tej masie modelu ok 1350g możesz zastosować taki silnik http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4911&Product_Name=TR_42-50-B_600kv_Brushless_Outrunner

Coś chyba pomyliłeś się trochę, do tej wagi to spokojnie 3536 wystarczy, mam Mentora z wagą około 2200g i 3548 to spokojnie wystarcza, myślę że nawet jakiegoś małego szybowca można holować. :)

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję wszystkim za informacje. Gdyby jeszcze ktoś miał jakieś uwagi i wskazówki to bardzo proszę pisać. Teraz to już tylko dokończyć rzeźbienie mocowania silnika i znowu do góry :)

A i jeszcze jedno pytanie dotyczące mocowania, czy w takich trenerkach ma znaczenie pochylenie (skłon) silnika i jaki powinien być? Trochę mi to utrudnia robotę :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.