Skocz do zawartości

Cusom Models - RealFlight4.5 - pozycjonowanie tekstur


Pioter

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zrobiłem kilka modeli do RealFlight4.5 (jest to bardzo łatwe i opisane dobrze na stronie producenta RF - http://www.knifeedge.com/KEmax/)

Mam jednak cały czas kłopot ze zgodnością map pomiędzy 3dMaxem, a tym co widzę po zaimportowaniu pliku KEX do RF4.5. Wygląda to tak jakby RF4.5 ignorował ustawienia skalowania i przesunięcia map, które zadaję w 3dMax'ie. Używam 3dMaxa7.

 

Przez to nie mogę zrobić naprawdę ładnego samolotu, a jedynie prymitywne graficznie.

 

Może ktoś z Was to już rozgryzł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

niewiele mogę Ci pomóc, ale mogę wesprzeć wątek :lol: gdyż generalnie jestem zainteresowany przeróbkami samolotów jak również map do RF g4.5

 

Do tej pory zaglądałem jedynie do edytora map, tam też nie wszystko jest dla mnie jasne... :?

 

Mam nadzieję że ktoś wypowie się w temacie :!:

 

Jedyne co przychodzi mi do głowy, to należy poszukać w google czegoś o formacie *.KEX

może dowiesz się czegoś co rozjaśni twój umysł. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.