venona Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Moja nieuwaga sprawiła, że na początku nie zauważyłem działu powitań - mea culpa. Nadrabiam zatem braki i witam u schyłku starego roku. Mieszkam obecnie w Krakowie, z szeroko pojętym modelarstwem lotniczym (choć trafiały się też okręty) w różnych postaciach miałem do czynienia od dość dawna - od składania plastikowych 1:72, przez troszkę większe, kartony z Modelarza, szybowce z balsy itd. Były to czasy szkolno-licealne - masa czasu i pomysłów. Na studiach niestety czasu brakowało, hobby stało się drogie i kurz pokrył skrzydła wielu modeli. Teraz czasu mam jeszcze mniej - życie, dwie prace... Zacząłem szukać swoistego `wentyla` - odskoczni w coś spokojnego, nie związanego z pracą (jestem programistą). W rezultacie wygrzebałem stare graty, kleje, farbki. A że już dawniej miałem ciągoty do modyfikowania modeli, dodawania im różnych dziwnych mechanizmów w stylu silniczków od walkmana w modelach helikopterów, jakiś kawałeczków elektroniki do obsługi klap czy luków bombowych, postanowiłem zabrać się za to należycie. Macie zatem żółtodzioba, który coś tam wie, gdzieś coś słyszał, i będzie się szarpać z tematem RC. Na tapetę wziąłem PZL P11c (1:12), na którego czekam pracowicie już półtora miesiąca - mam nadzieje że wreszcie się wytnie i dostanę pudło z częściami. Nie tracąc czasu, zgłębiam różne informacje o samym samolocie, historii, zdarzeniach, ludziach i konstrukcjach. Parę lat temu podziwiałem naszą jedyną PZL`kę 11-kę, która stoi w Muzeum Lotnictwa - chętnie jednak wybiorę się ponownie oglądnąć ją jeszcze raz dokładniej. No to chyba tyle słowa wstępu, mam nadzieje że będzie miło P.S. Nick pochodzi od nazwy tajnego amerykańskiego projektu wywiadu kryptograficznego powołanego po II wojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...