Skocz do zawartości

Powitanie


venona

Rekomendowane odpowiedzi

Moja nieuwaga sprawiła, że na początku nie zauważyłem działu powitań - mea culpa. Nadrabiam zatem braki i witam u schyłku starego roku. Mieszkam obecnie w Krakowie, z szeroko pojętym modelarstwem lotniczym (choć trafiały się też okręty) w różnych postaciach miałem do czynienia od dość dawna - od składania plastikowych 1:72, przez troszkę większe, kartony z Modelarza, szybowce z balsy itd. Były to czasy szkolno-licealne - masa czasu i pomysłów. Na studiach niestety czasu brakowało, hobby stało się drogie i kurz pokrył skrzydła wielu modeli. Teraz czasu mam jeszcze mniej - życie, dwie prace... Zacząłem szukać swoistego `wentyla` - odskoczni w coś spokojnego, nie związanego z pracą (jestem programistą). W rezultacie wygrzebałem stare graty, kleje, farbki. A że już dawniej miałem ciągoty do modyfikowania modeli, dodawania im różnych dziwnych mechanizmów w stylu silniczków od walkmana w modelach helikopterów, jakiś kawałeczków elektroniki do obsługi klap czy luków bombowych, postanowiłem zabrać się za to należycie. Macie zatem żółtodzioba, który coś tam wie, gdzieś coś słyszał, i będzie się szarpać z tematem RC. Na tapetę wziąłem PZL P11c (1:12), na którego czekam pracowicie już półtora miesiąca - mam nadzieje że wreszcie się wytnie i dostanę pudło z częściami. Nie tracąc czasu, zgłębiam różne informacje o samym samolocie, historii, zdarzeniach, ludziach i konstrukcjach. Parę lat temu podziwiałem naszą jedyną PZL`kę 11-kę, która stoi w Muzeum Lotnictwa - chętnie jednak wybiorę się ponownie oglądnąć ją jeszcze raz dokładniej. No to chyba tyle słowa wstępu, mam nadzieje że będzie miło :)

 

P.S.

Nick pochodzi od nazwy tajnego amerykańskiego projektu wywiadu kryptograficznego powołanego po II wojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość