Tomek_W Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 W orginale Junior ma ster wysokości składający sie z dwu połówek. Statecznik poziomy częściowo zachodzi na ster kierunku ale dzięki tej stałej części środkowej statecznika poziomego stery mogą wychylać się jednocześnie nie kolidując ze sobą. Przy tej wielkości kadłuba rozpiętość płata powinna być 300 cm. Postaram się podesłać wieczorem pare zdjęć i być może skan planów (jeśli znajdę ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Oto jak można rozwiązać ten napęd steru: Kadłub wygląda jak Junior z przedłużonym przed kabiną nosem. Jantar ma zupełnie inny kształt kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacqubes Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 A dysponujecie planami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Niestety nie mam tych planów, zagubiły się. Dosyć dokładne rysunki Juniora wraz ze szczegółowym opisem konstrukcji były zamieszczone w Skrzydlatej Polsce numer zdaje mi się 28 z roku 1988. Może gdzieś go znajdziesz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.