Tomek_W Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 W orginale Junior ma ster wysokości składający sie z dwu połówek. Statecznik poziomy częściowo zachodzi na ster kierunku ale dzięki tej stałej części środkowej statecznika poziomego stery mogą wychylać się jednocześnie nie kolidując ze sobą. Przy tej wielkości kadłuba rozpiętość płata powinna być 300 cm. Postaram się podesłać wieczorem pare zdjęć i być może skan planów (jeśli znajdę )
Pawel_W Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Oto jak można rozwiązać ten napęd steru: Kadłub wygląda jak Junior z przedłużonym przed kabiną nosem. Jantar ma zupełnie inny kształt kadłuba.
Tomek_W Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Niestety nie mam tych planów, zagubiły się. Dosyć dokładne rysunki Juniora wraz ze szczegółowym opisem konstrukcji były zamieszczone w Skrzydlatej Polsce numer zdaje mi się 28 z roku 1988. Może gdzieś go znajdziesz .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.