mnich Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Mam ładowarkę jak w temacie i nabyłem ostatnio pakiety z bratnich Chin: RHINO 460 ZIPPY batery. Jakiego potrzebuję adaptera by to zadziałało? Przyznaję się, że w elektrykach jestem początkujący. Może da się to jakoś samemu przerobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Wydaje mi się, że nie potrzebujesz żadnego adaptera. Trzeba tylko potraktować wtyczkę serwisową nożykiem i ODPOWIEDNIO ją wetknąć. UWAGA: można łatwo zrobić zwarcie, bo w BC6 gniazdo balansera ma zwarte ze sobą pierwsze dwa piny od prawej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnich Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Wydaje mi się, że nie potrzebujesz żadnego adaptera. Trzeba tylko potraktować wtyczkę serwisową nożykiem i ODPOWIEDNIO ją wetknąć. UWAGA: można łatwo zrobić zwarcie, bo w BC6 gniazdo balansera ma zwarte ze sobą pierwsze dwa piny od prawej strony. OK, dzięki. Problem rozwiążany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tril Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Cześć! Odgrzeję ten temat. Mam zamiar kupić ładowarkę BC6. Mam też kilka pakietów LiPo E-Sky od Belta i Lamy. Moje pytanie jest takie, jakiego typu końcówki mają pakiety E-Sky? Czy trzeba do nich dokupić jakąś przejściówkę? W necie znalazłem adaptery dla pakietów Dualsky/ALIGN/3E model/RCsystem, ale nigdzie nie piszą o E-sky. Z góry dziękuję Wam za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...