Skocz do zawartości

Jaki silnik 3F o ciągu około 500g


Gość Kuba.K

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Potrzebuje kupić jakiś silnik 3F ktory będzie miał ciąg około 500g na pakiecie 2s. Chciałbym żeby cena była w granicach 50zł (bez regla itp). A nie znam się wql na silnikach 3f bo dobiero zaczynam z nimi zabawe :) Prosze o szybką pomoc

P.S Sklep z polski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja chciałbym aby był na pakiet 7,4V napisałem!

Już nic Ci nie do radzam, bo zaraz jeszcze większy opie****** dostanę....

 

I have that motor more than one season of intensive use. I am fully sadisfied. I am using it with 2S 1000mAh zippy and 9*4,7 proppeler. it can stay in the air with that configuration almost 15min (not now,battery is old).thrust is aprx. 450g.

 

great product.

Powyżej masz komentaż do Do tego silnika na HK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sorry.. (jestem dzisaj wkurzony :) ) Jeżeli na 2s ciagnie 450g to bedzie ok. A przez to że zastosuje tam lżejszy pakiet i silnik to waga powinna wyjść około 400g. Będe go brał :) Chyba że znajde coś lepszego ale wątpie. Aluke, posiadasz ten silnik ??

P.S luke Dla Ciebie oczywiście +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz coś więcej jaki model/zastosowanie sam ciąg 500g nic nie mówi.

Dokładnie. Skąd masz takie wyliczenia i założenia? Czy to tylko wybór "na oko"?

Masz już model, czy dopiero planujesz budowę/zakup?

Jeżeli zaczynasz zabawę, to bez problemu wystarczy ci klasyczny Dzwonek, np. TP 2410-09 z kv 900. Ja takim silnikiem napędzałem trnereka o masie pół kilograma i dawał radę latać, tyle, że dość wolno.

Poza tym, silnik musisz rozważać w zestawie ze śmigłem. Ten sam silnik, na różnych śmigłach da ci inny ciąg i prędkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to brak Ci podstawowej wiedzy a próbujesz walczyć z modelem który już konstrukcyjnie Cię przerasta.. cytuje :