Gość Kuba.K Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam! Potrzebuje kupić jakiś silnik 3F ktory będzie miał ciąg około 500g na pakiecie 2s. Chciałbym żeby cena była w granicach 50zł (bez regla itp). A nie znam się wql na silnikach 3f bo dobiero zaczynam z nimi zabawe Prosze o szybką pomoc P.S Sklep z polski
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Tu jest fajny silniczek http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=72
Gość Kuba.K Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Silnik Ok tylko że napięcie od 10V w góre a ja chciałbym aby był na pakiet 7,4V napisałem!
Bartosz Mesjasz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Napisz coś więcej jaki model/zastosowanie sam ciąg 500g nic nie mówi.
Gość Kuba.K Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=23354 Ma być do takiego modelu. Mam w nim silnik szczotkowy ale jednak będzie troszeczke za słaby. I musi być na 2s bo jak wrzuce tam pakiet 3s to to bedzie cegła a nie samolot
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 ja chciałbym aby był na pakiet 7,4V napisałem!Już nic Ci nie do radzam, bo zaraz jeszcze większy opie****** dostanę.... I have that motor more than one season of intensive use. I am fully sadisfied. I am using it with 2S 1000mAh zippy and 9*4,7 proppeler. it can stay in the air with that configuration almost 15min (not now,battery is old).thrust is aprx. 450g. great product. Powyżej masz komentaż do Do tego silnika na HK
Gość Kuba.K Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ok sorry.. (jestem dzisaj wkurzony ) Jeżeli na 2s ciagnie 450g to bedzie ok. A przez to że zastosuje tam lżejszy pakiet i silnik to waga powinna wyjść około 400g. Będe go brał Chyba że znajde coś lepszego ale wątpie. Aluke, posiadasz ten silnik ?? P.S luke Dla Ciebie oczywiście +
madrian Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Napisz coś więcej jaki model/zastosowanie sam ciąg 500g nic nie mówi. Dokładnie. Skąd masz takie wyliczenia i założenia? Czy to tylko wybór "na oko"? Masz już model, czy dopiero planujesz budowę/zakup? Jeżeli zaczynasz zabawę, to bez problemu wystarczy ci klasyczny Dzwonek, np. TP 2410-09 z kv 900. Ja takim silnikiem napędzałem trnereka o masie pół kilograma i dawał radę latać, tyle, że dość wolno. Poza tym, silnik musisz rozważać w zestawie ze śmigłem. Ten sam silnik, na różnych śmigłach da ci inny ciąg i prędkość.
Bartosz Mesjasz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Jak dla mnie to brak Ci podstawowej wiedzy a próbujesz walczyć z modelem który już konstrukcyjnie Cię przerasta.. cytuje : Może i by było dobre ale jedno serwo bedzie za wolne na te lotki uzasadnij mi to ? W dodatku o silnik śmiało mogłeś zapytać w tamtym temacie. Jeżeli już koniecznie się upierasz przy próbach ulotnienia tego modelu to tylko mocny napęd (czyt: silnik z pakietem 3s1p) i twoje zdolności pilotażowe mogą dać cień szansy na powodzenie projektu.
Gość Kuba.K Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Bartosz Mesjasz, A skąd wiesz jakie ja posiadam zdolności pilotażowe?? Nie chce się tutaj kłucić. Pierwszego lotu ja nie będe robił tylko doświadczony modelarz. A później będe latał prawdopodobnie na kablu trenera
Bartosz Mesjasz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Po modelu sądzę że to Twoja radosna twórczość i na pewno nie pomaga Ci przy nim doświadczony modelarz :wink: Zapewne kąty zaklinowania płata , skłon, wyk-łon silnika wytrzymałość materiałów i konstrukcji , podstawowe prawa aerodynamiki i fizyki są Ci obce . Uwierz mi ja tez jestem ciągle zielony ale lubię grzebać godzinami po necie samemu szukając odpowiedzi na nurtujące mnie pytania i co róż ucząc się czegoś nowego.
Gość Kuba.K Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Co do aerodynamiki i fizyki to nie sa one mi obce.. dużo dowiaduje sie na modelarni od inych modelarzy itp. Zreszta jestem najlepszy z fizyki w klasie 6 na koniec . A model nie jest moja radosna twórczość . Jest budowany z planów, tyle że konstrukcja jest ze stryroduru a nie konstrukcyjna Temat do zamknięcia bo się zaraz pokłucimy a tego nie chce
Łukasz K. Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_19_375&products_id=4609 Ten silniczek do tego modelu będzie ok,Bo po konstrukcji widać że to jakiś akrobat.
Gość Kuba.K Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ale ma tylko 850kv więc mało. Ale dzięki za fatyge
madrian Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 A co? Budujesz Parkjeta? :wink: Myślałem, że zalezy ci na ciągu, a nie prędkości. Jak ci mało, to weź 2409-12 - 1600kv, 200W. TYlko nie płacz, jak ci model zniknie za horyzontem.
Gość Kuba.K Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 zależy mi bardzo na ciągu. Zawsze tam jakieś figury proste . A napisałem tak dlatego że baxter powiedział mi że silnik musi mieć kv ponad 1350
Cimek Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Kuba.k do jasnej niedoli. Czytaj posty doświadczonych modelarzy. Od Rob Mc Fly Zacznij z większym wyczuciem dobierać słowa. :evil:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.