Kwasiu Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Waga jest dobra, model kupiony od samego konstruktora, z ażurowaniami ważył 180g do lotu. Moje z czarnego gładkiego depronu średnio po 190g do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Skrzydełka lekko by można wzmocnić, ponieważ przy wychyleniu lotek widać ze się prostują. Chyba przykleję ten pręt choć nie jestem przekonany czy będzie wystarczający. Waga jest dobra, model kupiony od samego konstruktora, z ażurowaniami ważył 180g do lotu.Trochę mnie to pocieszyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisław Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Zastrzał daj 8-9 cm od brzegu skrzydła i powinno być ok ( taraz masz w połowie skrzydła). A waga całkiem dobra moje do lotu warzą 160 gr ale to dopiero przy nastym modelu, pierwszy przyznam sie ze wstydem 210gram, nawet latał (te wspomnienia sa najpięknięjsze) popamietaj ten model, wspomnienia są bezcenne. Powodzenia Pozdrawiam Zdzisław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halabala83 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Ciągle mnie zastanawia epp i ok 100-120cm rozpiętości :roll: czy to ma sens :?: PS . jakie mk-a ma wymiary (dokładnie) w oryginale :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Oryginalny ma 80 cm rozpiętości. Jeżeli widzisz jakiś powód w budowaniu większego modelu, to pewnie znajdziesz i sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Potocki Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Wiec tak od razu mówię że nie czytałem całego tematu tylko popatrzyłem na foty zamieszczone przez "qbacz" i widzie ze ten model będzie bardzo źle latał dlatego że nie maż zmocnienia na natarciu tylko zmocniłesi centro płatów . Końcówka skrzydła będzie ci się gieła albo złamie i bedzie cię wywalało z figur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Nie ma takiej potrzeby, moje wszystkie "34" miały tylko wykrzyżowania płatów i nic się nie łamało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 U mnie się łamało... :wink: Ale dopiero w coś przyk.... reciłem. Wyjątkiem była wersja ze skrzydłami z depronu 6mm z Komfortu. Był strasznie kruchy. Osobiście uważam, ze węgiel w choć jednym płacie nie zaszkodzi, jesli budujemy wersję na dwór. Po pewnym czasie, skrzydła z podkładów do paneli potrafią "zwiotczeć" i wtedy model zaczyna latać nieco gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Potocki Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ja latam dwupłatem i jedno płatem do muzyki i nauczyłem się że czym twartrze skrzydło tym lepiej . Cały płaskownik 1m warzy 2.5g 3x0,5 a model bedzie się o wiele lepiej prowadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Są gusta i guściki, ja nie odczułem braku sztywności nawet przy pętlach w miejscu, ale budowałem z czarnego bardzo sztywnego depronu, jest sztywniejszy od tego białego z modelarnia.com czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 twartrze Jesteś hardcorem... warzy A tutaj to potwierdzasz... No litości, w 3 gim już jesteś po podstawach ortografii... :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeon Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Dolaczam sie tutaj...Bo buduje "34". Planowane wyposazenie: 3x Jakies male serwa(4-5g) silnik E-flite park 370. 1360Kv(ciezki 46 gram taki mam w tej chwili po rozbiciu latadla)-mam jeszcze robbe roxxy bl costam...costam ma podobne parametry-waga itp, jedynie Kv ciut wieksze. Ragulator 10A Odbiornik E sky 6kanalow(moze go troche odchudze) Pakietu jeszcze nie mam ale bedzie to na pewno Kokam 2s 300-600 mAh Material to jakis gladki "depron" do wykladania scian-dosc dobry. Oto fotki: Mam pytanko do posiadaczy tego zgrabnego modeliku.Gdzie znajdujecie srodek ciezkosci w tym dwuplacie(taki zeby mu "dupa nie opadala)? Boje sie ze jak mu zapakuje taki ciezki silnik to akumulator musi byc usytuowany troche z tylu... Poswirowal bym jeszcze z malowaniem, ale jestem przekonany o krotkim zywocie tego ptaszka :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 serwo 4g na 4 lotki to długo nie pożyje. daj jedno 9g albo dwa 4g. jak model na halę to pakiet 350 (kokam nie robi chyba 300), jak na dwór to lepiej 600. malowanie ciekawe, będzie ładny i również uważam że skrzydła trzeba na natarciu wzmocnić (przynajmniej jedno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 pisałem już o tym wystarczy wstawić pręt węglowy 2-3mm coś "ala" łacznik skrzydeł , model jest znacznie sztywniejszy. Ja używałem dwóch pakietów 600, 460. Na lotki serwo 9g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisław Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam. Model starannie wykonany. Szkoda go dobić takim silnikiem zainwestuj w pulso 19 gram 1720 obr/V. Jak się wyrobisz z wagą 180 gram to na tym silniku spokojnie polatasz powiedział bym że nawet do 200 gram powinien pionowo polecieć. Akumulator to jakiś 450, mam kokama 350 i nadaje się do modelu 160 gram niestety ma tylko 20C i nic więcej. Zrobię zdjęcia i coś napiszę o swoim modelu. Ale mój taki ładny to niestety nie jest :oops:. Co do sztywności skrzydła to zależy jaki stosujemy depron jaka waga modelu nawet jakim klejem kleimy i tu zdania będą podzielone. Pozdrawiam Zdzisław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeon Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Model robie na dwor, musi byc wiec troche ciezszy.Silnik nie moze byc inny, choc ten co proponujesz Gucio jest jak widze znakomity(parametry i wyglad ,no i jeszcze weglowa oska...ah!oh!).Mojego e-flite katuje juz dlugo, ciagnie do pionu depronami do 300 gram, ale wiem ze to nie ta liga i "34" to superlight na hale i potrzebuje silnika lekkiego.Zaryzykuje jednak i wmontuje mu ten moj motorek.W poczekalni zostal jeszcze drugi "34" wyciety tak przy okazji..Ten drugi wlasnie to bedzie walka z masa i inny osprzet.Teraz celuje w 220-260 gram. No i pytanie na ktore nikt mi nie odpowiedzial:Gdzie znajdujecie srodek ciezkosci w tym dwuplacie? Tak orientacyjnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisław Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Taki model nawet zrobiony do latania na dworze powinien być lekki, jest wtedy trwały-mała masa. A jak będzie wiało to i tak jest tym modelem walka o przetrwanie. Jak obiecałem oto moje latadło . Co prawda nie jest to MK tylko B44 ale tego samego konstruktora i podobny przynajmniej w budowie i właściwościach lotnych . Wyposażenie jakie zamontowałem to Silnik axi 2203/46 mam jeszcze pulso 1720 i powiem że te silniki są bardzo podobne Serwa 3 szt top model ts 1118 Regulator niestety taki miałem mgm 12A Akumulator kokam 350 Odbiornik futaba 4 gramy Waga modelu 160 gram, wzmocnień na skrzydle nie daję bo nie widzę takiej potrzeby przy tej wadze i takiej sztywności depronu nic się nie dzieje. Co do serwa na lotki to znowu ta sama sprawa z wagą do modelu 160 gram w zupełności wystarczy, do modelu 200 gram byłoby za słabe (sprawdziłem). Przy zastosowaniu innego regulatora takiego 7A i przeszlifowaniu depronu można zrobić model 150 gram ale to może w następnym modelu. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4327 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4323 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4325 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4329 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4324 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 górny płacik to chyba nie od kompletu XD modele coraz lżejsze, tylko hali nie ma :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisław Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Białego depronu nie miałem, skleiłem z tego co było pod ręką. Ale nie pomyli mi się w locie Z halą narazie lipa, pozostało czekać na pogodę. Pozdrawiam Zdzisław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 @radeon odnośnie środka ciężkości w 2 płatach to różne teorie są. Daj asekuracyjnie bliżej przodu (powiedzmy 2-3cm od natarcia dolnego płata) i potem cofaj żeby fikołki robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.