ali1983 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 witam. Tabela danych: napięcie pracy: 7,4V - 11,1V (2 ÷ 3S) KV: 2200 Max sprawność prądowa: 7 ÷ 12 (>75%) Przepustowość prądowa [A/60s] 16 Długość silnika [mm]: 30 Średnica silnika [mm]: 27 Średnica wału [mm]: 3 Długość wału (użyteczna) [mm]: 10 Masa [g]: 47 zawartość zestawu: silnik, piasta, 2x gumka, krzyżak, 4x śrubki montażowe (trochę krótkie) nastąpiła pomyłka co do średnicy wału - egzemplarz który otrzymałem posiada wał 3,17mm. poinformowałem już o tym kolegę Leda_g obracając wirnikiem wyczułem kilka razy lekki opór-tarcie magnesów o zęby. znikło to jednak po kilku obrotach "na sucho" istnieje możliwość przesunięcia osi silnika, a tym samym montaż silnika zarówno za jak i przed wręgą (planowo za wręgą). załączona piasta pozwala na montaż śmigieł z 5mm i 7mm osadzeniem (dokładnych wymiarów nie znam, a suwmiarki nie posiadam). trzeba ją bardzo mocno skręcać, gdyż po kilku próbach poluzowały się śrubki i odleciało mi śmigło razem z piastą osiągi jakie odnotowałem: - gws 5x3 ciąg: 130 gram - apc-e 5x5 150 gram - gws 6x3 250 gram - gws 6x5 300 gram (przy max obrotach silnika śmigło zaczęło mocno buczeć!!!) regulator tp mag 8 12A, li-pol 2s 1300mAh 20C dualsky po około 15-20 minutach pracy na podanych śmigłach silnik i regulator lekko ciepłe. porównanie wielkości (z lewej ge a2212-6t, z prawej tp 2406-21)- rozstaw śrub taki sam w obu silnikach zamontowany w modelu (guppy mk2); ze względu na ponad 15-stopniowy mróz i gruba warstwę śniegu wrażeń z lotów narazie nie przedstawię
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.