Jump to content

testowy silnik GE A2212-6T 2200kV abc-rc.pl


ali1983

Recommended Posts

witam.

 

Tabela danych:

napięcie pracy: 7,4V - 11,1V (2 ÷ 3S)

KV: 2200

Max sprawność prądowa: 7 ÷ 12 (>75%)

Przepustowość prądowa [A/60s] 16

Długość silnika [mm]: 30

Średnica silnika [mm]: 27

Średnica wału [mm]: 3

Długość wału (użyteczna) [mm]: 10

Masa [g]: 47

 

zawartość zestawu:

silnik, piasta, 2x gumka, krzyżak, 4x śrubki montażowe (trochę krótkie)

 

nastąpiła pomyłka co do średnicy wału - egzemplarz który otrzymałem posiada wał 3,17mm. poinformowałem już o tym kolegę Leda_g

 

obracając wirnikiem wyczułem kilka razy lekki opór-tarcie magnesów o zęby. znikło to jednak po kilku obrotach "na sucho"

 

istnieje możliwość przesunięcia osi silnika, a tym samym montaż silnika zarówno za jak i przed wręgą (planowo za wręgą).

 

załączona piasta pozwala na montaż śmigieł z 5mm i 7mm osadzeniem (dokładnych wymiarów nie znam, a suwmiarki nie posiadam). trzeba ją bardzo mocno skręcać, gdyż po kilku próbach poluzowały się śrubki i odleciało mi śmigło razem z piastą

 

osiągi jakie odnotowałem:

- gws 5x3 ciąg: 130 gram

- apc-e 5x5 150 gram

- gws 6x3 250 gram

- gws 6x5 300 gram (przy max obrotach silnika śmigło zaczęło mocno buczeć!!!)

 

regulator tp mag 8 12A, li-pol 2s 1300mAh 20C dualsky

po około 15-20 minutach pracy na podanych śmigłach silnik i regulator lekko ciepłe.

 

porównanie wielkości (z lewej ge a2212-6t, z prawej tp 2406-21)- rozstaw śrub taki sam w obu silnikach

 

Dołączona grafika

 

zamontowany w modelu (guppy mk2);

 

Dołączona grafika

 

ze względu na ponad 15-stopniowy mróz i gruba warstwę śniegu wrażeń z lotów narazie nie przedstawię

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.