robintom Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Mam pytanie co do tego silnika Hacker A 60 22S Jaki może być dla niego tańszy zamiennik ? Coś z Dualsky istnieje lub Turnigy?
jary14 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ten jest o 100g cięższy A ten chyba najbardziej podobny z Turnigy Lepiej napisz do czego to ma być silnik, z jakim zasilaniem i śmigłem.
robintom Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Z tych trzech pytań znam odpowiedź tylko na to pierwsze. Jest to Falcon RF4 Silnik Hacker był zamontowany w RF3 o rozpiętości 4,45m i masie 13kg i może być za duży do tego co mam w proszku. A ma 3,65m rozpiętości i? No właśnie 20-22lbs ale nie jest podane czy to z klamotami czy tylko rusztowanie. Myślę że to gdzieś 9kg z klamotami i napędem spalinowym 35cm. Ale mogę się mylić. :? I jestem ciekawy czy coś można dobrać z Dualsky
robintom Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w eletryfikacji dużych modeli? Myślałem o silniku Dualsky XM6360CA lub XM6350CA ale może jestem w błędzie nie wiem tylko co daja te końcowe oznaczenia -12, -11, -16
bubu2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 11,-12,-16, są to ilości zwojów, które znajduja się na jednym zębie stojana. Dla silnika XM6360CA-11 to 230 RPM/V, a 12- to 210 RPM/V. Dla silnika XM6350CA: 12 to 310 RPM/V, a 16 to 235 RPM/V. Piećdziesiątka, to silnik o mocy 2000W, a 60-ka to 2450W. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.