Skocz do zawartości

Jaki wykłon silnika w modelu shock


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

buduję swój pierwszy model shock'a. Jest to model F3P - Cirrus. Niestety w planach i na forum nie doczytałem się jaki jest wykłon silnika.

 

Czy są jakieś ogólne zasady dotyczące wykłonu w tego typu modelach?

 

Czym kleić wzmocnienia z prętów węglowych do depronu? (mam specjalny CA do depronu, ale mimo to trochę nadtapia materiał, robi się dość duża dziura i w sumie średnio się to trzyma).

Opublikowano

Kąty jak Bartosz wcześniej napisał przeważnie na zero. Co do kleju polecam ten jest świetny nie pozostawia białych nalotów po wyschnieciu szybko klei i trzyma.

Nie polecam tego kelju totalna klapa nie wiem jak u innych ale ja jeden dostałem zastygnięty a drugi musiałem wyciskać kombinerkami potem zwątpielm u kolegow to samo a miejsce klejenia całe w białym dymku..

Opublikowano

Przeważnie wszystkie kąty na zero .

Kąty jak Bartosz wcześniej napisał przeważnie na zero.

W życiu! Kąty jak w każdym modelu - żeby zniwelować reakcję od śmigła. Model ma być neutralny.
Gość Anonymous
Opublikowano

Ja stosuje zazwyczaj lekki wykłon w prawo. Oraz czasem w dół jeżeli chce zwiększyć szybkośc modelu.

Opublikowano

Ok, dzięki za odpowiedzi.

 

Mam jeszcze pytanie dotyczące serw w shock'ach. Jak je zamontować, żeby było lekko i pewnie.

 

Ps. Latał ktoś tym Cirrusem. To dobry wybór jak na pierwszy model tego typu? :)

Gość Anonymous
Opublikowano

Serwa zamontuj jak najbliżej środka ciężkości. Serwa możesz przymocować np na CA lub taśmie dwustronnej .

Gość Anonymous
Opublikowano

Nie ma co się sprzeczać , najlepiej to sprawdzić w praktyce.

Możesz zaczepić sznurek w miejscu SC na kadłubie i powiesić na haku aby model mógł się swobodnie poruszać. Włączasz napięcie no i sprawdzasz jak się model zachowuje po dodaniu gazu, jeżeli przechyla sie na boki oznacza ze musisz zmienić skłon.

Opublikowano

ja w akrobatkah 3d typu halowka nie daje wyklonu i sklonu.. wszystko na zero

ale w spalinkach juz daje lekki wyklon w prawo okolo1-1,5stopnia

Opublikowano

Ładziu rzucił w sumie niepodważalnym argumentem... :P

 

Ja rozumiem, że trzeba zrobić wychylenie w prawo, bo śmigło... ok

Ale, jeżeli model ma być neutralny i na plecach i normalnie i na żylecie.... to po co wychylenie w dół ?? Mi to tak na logikę nie pasuje :P Mógłbyś to tak ładnie (po swojemu) wytłumaczyć ??

 

P.S Ja też miałem kąty 0, ale przy przewymiarowanym (dużo ok x2.5) silniku przy większym "gazie" skutki były opłakane :wink:

Opublikowano

Dzialeczka napisał/a:

Nie ma co się sprzeczać , najlepiej to sprawdzić w praktyce.

 

Jest o co! Jestem pewien swego zdania jako praktyk, więc go bronię.

Musimy się sprzeczać? A nie lepiej dyskutować?

 

Krzysiek Halicki! Boogie! Proszę wyrazić swoje zdanie!

 

Oglądałem sobie zestaw Sultimate Pauzuolisa, i jak w pysk strzelił zero... Albo ja ślepy jestem...

Opublikowano

Ale, jeżeli model ma być neutralny i na plecach i normalnie i na żylecie....

Tak się nie da.

 

Boogie!

Ma.

 

Oglądałem sobie zestaw Sultimate Pauzuolisa, i jak w pysk strzelił zero... Albo ja ślepy jestem...

Nie. 1 czy 2° na fotce nie zobaczysz, vide moje modele...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.