jary14 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 http://www.youtube.com/watch?v=KSD9GRntsrI&feature=grec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisław Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Wielkie dzięki jary14 , filmik mówi wszystko o tym modelu. Poczekam na test modelu fresh, jeśli się nie mylę to ktoś go dostał do testu (był w ofercie sklepu jako model do testów ) Ja osobiście mogę polecić z wyposażenia silniczki pulso http://abc-rc.pl/p/9/921/silnik_pulso_x2203;34_kv2300_outrunner-silniki_elektryczne.html fajne wyposażenie do deprona za przystępną cenę- ale to w innym dziale Pozdrawiam Zdzisław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Sam nie wiem, co sądzić o materiale... Byłem przekonany, że producent stosuje ten sam depron do wszystkich modeli. Ja z Aeolusa jestem bardzo zadowolony, ale za bardzo go nie wyginam - to nie EPP. Z drugiej strony miałem niemiłą przygodę, bo mi silnik zdechł, gdy przeszedłem do wznoszenia i model z 2 m spadł na mordę. Jedyne obrażenie to pęknięta pozioma część kadłuba w okolicy kabiny i częściowo odklejony dolny płat, czyli naprawa w 3 min. Przód w ogóle nie ruszony, o co się najbardziej obawiałem. A model frezowany! Dobrze byłoby porównać materiały bezpośrednio. Testu z filmu, czyli wyginania depronu nie zrobię - za bardzo lubię mój model . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Przepraszam najmocniej za opóźnioną relację z lotów,ale miałem problem z internetem,dopiero wczoraj udało mi się wrzucić fotki.Najpierw może opisze w jakiej konfiguracji latałem:śmigło GWS 8x4,3,pakiet 800mAh 2S,środek ciężkości znajduje się w okolicy połowy stójki górnego płata,pakiet zamocowany w przedniej części modelu pod otwieraną klapką(i tu plus dla producenta-klapka na neodymku).Nie korzystam w wypadku tego modelu z D/R,zaś EPA nie będę podawał,gdyż mija się to z celem,bo wypadkowe wychylenia i tak zależą od długości dźwigni i orczyków.Wychylenia poszczególnych powierzchni sterowych[mm]: -Ster wysokości 35 w górę i 25 w dół -Ster kierunku 40 w obydwie strony -Lotki 20 w dół i około 30 w górę Kąty na silniku takie jak przewidział producent,waga RTF 200g z pakietem 860mAh,185g z pakietem 500mAh.Ciąg zastosowanego przeze mnie silnika pozwala na zawis przy tej wadze na ok.3/4 położenia drążka.Poniżej zdjęcia: Uzbrajanie modelu w pakiet Przedstartowa kontrola sterów i ciagu No i poleciał... Model lata wręcz idealnie,jest bardzo prosty w pilotażu,a jednocześnie potrafi pokazać pazur.Dobrze trzyma się w zawisie,żyleta wychodzi nim prawie sama,wystarczy tylko delikatnie podeprzeć go kierunkiem.Pętle i beczki kręci jak dziki.Z właściwości lotnych mogę być jak najbardziej zadowolony.Tak więc model pięknie kręci beczki,pętle,lata na żyletkę,zawis to bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek_jag Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Konrad Gratulacje! Brak sarkazmu-piękne zdjęcia-fajny opis możliwości lotnych modelu. To jest to! Początkujący RC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.