Skocz do zawartości

Test modelu dwupłatowca Elegant 3D(www.abcrc.pl)


Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wielkie dzięki jary14 , filmik mówi wszystko o tym modelu. Poczekam na test modelu fresh, jeśli się nie mylę to ktoś go dostał do testu (był w ofercie sklepu jako model do testów ) Ja osobiście mogę polecić z wyposażenia silniczki pulso http://abc-rc.pl/p/9/921/silnik_pulso_x2203;34_kv2300_outrunner-silniki_elektryczne.html fajne wyposażenie do deprona za przystępną cenę- ale to w innym dziale

Pozdrawiam Zdzisław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem, co sądzić o materiale... Byłem przekonany, że producent stosuje ten sam depron do wszystkich modeli. Ja z Aeolusa jestem bardzo zadowolony, ale za bardzo go nie wyginam - to nie EPP. Z drugiej strony miałem niemiłą przygodę, bo mi silnik zdechł, gdy przeszedłem do wznoszenia i model z 2 m spadł na mordę. Jedyne obrażenie to pęknięta pozioma część kadłuba w okolicy kabiny i częściowo odklejony dolny płat, czyli naprawa w 3 min. Przód w ogóle nie ruszony, o co się najbardziej obawiałem. A model frezowany!

Dobrze byłoby porównać materiały bezpośrednio.

Testu z filmu, czyli wyginania depronu nie zrobię - za bardzo lubię mój model :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przepraszam najmocniej za opóźnioną relację z lotów,ale miałem problem z internetem,dopiero wczoraj udało mi się wrzucić fotki.Najpierw może opisze w jakiej konfiguracji latałem:śmigło GWS 8x4,3,pakiet 800mAh 2S,środek ciężkości znajduje się w okolicy połowy stójki górnego płata,pakiet zamocowany w przedniej części modelu pod otwieraną klapką(i tu plus dla producenta-klapka na neodymku).Nie korzystam w wypadku tego modelu z D/R,zaś EPA nie będę podawał,gdyż mija się to z celem,bo wypadkowe wychylenia i tak zależą od długości dźwigni i orczyków.Wychylenia poszczególnych powierzchni sterowych[mm]:

-Ster wysokości 35 w górę i 25 w dół

-Ster kierunku 40 w obydwie strony

-Lotki 20 w dół i około 30 w górę

 

Kąty na silniku takie jak przewidział producent,waga RTF 200g z pakietem 860mAh,185g z pakietem 500mAh.Ciąg zastosowanego przeze mnie silnika pozwala na zawis przy tej wadze na ok.3/4 położenia drążka.Poniżej zdjęcia:

 

Uzbrajanie modelu w pakiet

 

Dołączona grafika

 

Przedstartowa kontrola sterów i ciagu

 

Dołączona grafika

 

No i poleciał...

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Model lata wręcz idealnie,jest bardzo prosty w pilotażu,a jednocześnie potrafi pokazać pazur.Dobrze trzyma się w zawisie,żyleta wychodzi nim prawie sama,wystarczy tylko delikatnie podeprzeć go kierunkiem.Pętle i beczki kręci jak dziki.Z właściwości lotnych mogę być jak najbardziej zadowolony.Tak więc model pięknie kręci beczki,pętle,lata na żyletkę,zawis to bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.