Skocz do zawartości

Elektryk - max. czas lotu


Rekomendowane odpowiedzi

i jeszcze jedno pytanko bo słaby teoretyk ze mnie. Czy silnik przypięty do hamowni, pracujący na max obrotach będzie brał tyle samo prądu co ten sam silnik na max obrotach w lecącym modelu ?

Na hamowni - więcej bo "ciągnie" nieruchome powietrze, a tam na górze trochę prędkości ten wiaterek już ma.

 

To tak w skrócie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka mała uwaga z mojej strony. Silnik przy pełnej mocy nie osiąga swojej maksymalnej sprawności! Najlepiej jak będziesz miał troszkę większy silnik i latał na 40-75% jego mocy. Po prostu chodzi o to, żebyś miał niewykorzystywany nadmiar mocy na drążku. Pozwala to wyjść z ciężkich sytuacji, model latający "na rzęsach" to nic fajnego ;)

Tak swoją drogą to zastanawiałem się już nad modelem na "długie" latanie. Miałby ok. 120 cm rozpiętości, 200-230g do lotu. W środku siedziałby pakiet 1000-1500 mAh. Pytanie tylko- czy kręci mnie takie latanie...? Obawiam się że nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.