markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 no i w końcu doszedł pudełeczko pokaźne i to co w pudełku
markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 pierwsze elementy mam za sobą , detale czyste made in japan
tomek68 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 No widzę że radość z zakupu ogromna,jeszcze tu i tu koniecznie bo dział świeci pustkami
markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 składam powoli delektując się jakością JR , górna część ramy
markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 dolna i górna rama poskładana :mrgreen: jak do tej pory napotkałem na dwa plastikowe elementy , osłona wentylatora i podstawka pod pakiet
markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 potężne , ten czarny elemencik to też alu , bajecznie wykonany wał główny bardzo ciekawie zrobiony 12 mm grubości
markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 po dwóch kawach połowy paczki fajek stan jak na obrazku jako że Tomek sprofanował helika , u mnie będzie dymił . Silniczek YS 91SR3C z tłumoczkiem HATORI 90FS-3
Malker Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Bardzo ładny śmiglaczek Można wiedzieć gdzie i za ile został kupiony?
markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 to śmiglaczek którym kadra JR będzie latała na zawodach w tym roku . kupiony w Polsce u przedstawiciela JR PROPO http://www.jrpropo.pl/ dokładnie to jest ten model http://www.jrpropo.pl/product_info.php?cPath=1_39&products_id=272 tu masz wszystko alu albo karbon , nie ma nic do tuningowania . Dostajesz to co najlepsze . Nie żebym swoje chwalił ale heli jest naprawdę wart tej ceny . Śmiał bym twierdzić że nawet jakby tani za to co dostajesz .
markuz Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 teraz to co niedźwiadki lubią najbardziej , elementy głowicy ta tarcza mnie rozbraja i cudnie wyglądające czarne elementy rzecz jasna alu
markuz Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 po następnej kawie i skołczeniu paczki fajek skończyłem montować głowicę . Jako programista operator CNC wieloletnim stażem takiej głowicy bym nie zrobił . Tu JR stanął na bardzo wysoko ,
markuz Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 efekt finalny ogonka , w nim siedzi tyle łożysk jak w nie jednym heliku w głowicy łopatki karbonowe w zestawie . Jakiś czas temu toczył się wątek o luzach na okuciach ogona . Hmm o czym oni pisali , jakie luzy ? :shock:
markuz Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 heli praktycznie na ukończeniu :mrgreen: charakterystyczny statecznik dla JR i tu ciekawostka wibroizolatory między ramą a podwoziem ,
Gość Squa Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 ajj,... naprawdę świetny heli ; ) pomarzyć .. ; D
markuz Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 tak samo mówiłem parę lat temu jak zobaczyłem pierwszy raz helika u kolegi . Grosz do grosza i się uzbierało na helika pierwszego (sceadu ) , a ten jest jako drugi heli . Przy tym heliku problem co by tu tuningować czy poprawić nie istnieje . Serwka żeby nie było jakiś tam problemów wsadziłem takie jak widać 12kg 0.09 S . Robią naprawdę wrażenie jak i w pracy tak i wizualnie . Jak ktoś chce konkretny model szczerze polecam markę JR
markuz Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 nowy nabytek do helika , łopaty 720 mm fun key . Wykonanie bajeczne , warzyłem na wadze elektronicznej idealnie tyle samo 222 ramy jedna jak i druga Uploaded with ImageShack.us
markuz Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 no to panowie była chwila czasu więc oblot helika . Ustawianie silniczka , docieranie i w górę . Powiem tak helik był ustawiany pod F3C i po paru pstryknięciach trymerami wisi pięknie . 90 to jest to super stabilnie , można by powiedzieć że tak powinien latać model dla początkujących . na wysokości jakieś 8 metrów zgasł silnik , z winy złego ustawienia silnika . autos zaliczony prawidłowo . To nie sceadu że spadał heli jak kamień . Skiper pięknie z furkotem opada i po dodaniu kątów ląduje dostojnie na ziemie . A ja myślałem że autorotacje to coś trudnego . Śmiałbym twierdzić że idealny modelik dla tych co nie brną w 3D , a bardziej sobie cenią latanie z stabilną gracją .
rafalgruszka Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 witam Śmiałbym twierdzić że idealny modelik dla tych co nie brną w 3D , a bardziej sobie cenią latanie z stabilną gracją .bardzo podoba mi się ta wypowiedź... pozdrawiam rafal
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.