sławo Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Meloonik nie piszesz czy rozwiązałeś problem , czy się poddałeś. Miałem identyczne objawy z silnikiem Ray Inrunner w moim FJ. Najgorsze , że potrafił się wyłączyć w locie. Musiałem szybko drążek sprowadzić do "0" , ponownie gaz i po problemie. Wystarczało to na kilka minut lotu i ponownie ten sam problem. Czyszczenie silnika z piasku i inne zabiegi nie pomagały. Bez śmigła działał prawidłowo. Po kilku krytycznych sytuacjach w powietrzu i ponownym "rozbebeszeniu" FJ zaintrygował mnie lekko luźny "banan" pomiędzy reglem a silnikiem. Lekko zgniotłem kombinerkami i problem znikł. Aby się nie powtórzył ponownie wylutowałem wszystkie banany pomiędzy silnikiem a reglem i zlutowałem na stałe. Od tego zabiegu problem nie pojawił się więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meloonik Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 poddałem się silnik leży a ja już mam nowy sprzęt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.