sławo Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Meloonik nie piszesz czy rozwiązałeś problem , czy się poddałeś. Miałem identyczne objawy z silnikiem Ray Inrunner w moim FJ. Najgorsze , że potrafił się wyłączyć w locie. Musiałem szybko drążek sprowadzić do "0" , ponownie gaz i po problemie. Wystarczało to na kilka minut lotu i ponownie ten sam problem. Czyszczenie silnika z piasku i inne zabiegi nie pomagały. Bez śmigła działał prawidłowo. Po kilku krytycznych sytuacjach w powietrzu i ponownym "rozbebeszeniu" FJ zaintrygował mnie lekko luźny "banan" pomiędzy reglem a silnikiem. Lekko zgniotłem kombinerkami i problem znikł. Aby się nie powtórzył ponownie wylutowałem wszystkie banany pomiędzy silnikiem a reglem i zlutowałem na stałe. Od tego zabiegu problem nie pojawił się więcej.
Meloonik Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 poddałem się silnik leży a ja już mam nowy sprzęt...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.