Skocz do zawartości

Kabel do aparatury.


Stachu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Rzadko się udzielam na forum, ale jestem początkującym modelarzem więc będę zadawał coraz częściej pytania.

 

Chciałbym kupić kabel do aparatury ( Sanwa RD 6000), aby polatać sobie „na sucho” symulatorami na komputerze. I tu mam pytanie numer jeden:

 

Czy ten kabel będzie dobry?

 

KLIK # 1

 

I pytanie numer dwa:

 

Czy jeśli mam kabel to czy musze mieć też pakiet do aparatury, czy też aparatura jest zasilana przez kabel?

 

Pytanie może i banalne są ale dla mnie to czarna magia, więc proszę się nie śmiać.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Skoro sklep w podpisie podaje, że kabel działa z Twoja aparaturą to znaczy, że tak jest.

Co do drugiego pytania, potrzebujesz i pakiet. Chociaż ja robiłem taki "myk", ze brałem prąd z komputera drugim kablem i działało to bez większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to był zwykły dwu żyłowy kabel, z jednej strony zarobiłem wtyczkę do aparatury(taka jak jest w pakiecie aku) i podłączyłem zamiast aku. Na drugim końcu zarobiłem i zalutowałem kable tak aby można było je wsunąć do wtyczki od zasilacza w komputerze, tylko teraz nie powiem Ci dokładnie do których kabli w PC sie wpiąłem bo nie pamiętam a nie chciałbym źle powiedzieć, może niech ktoś kto się na komputerach lepiej zna się wypowie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguly jest tak:

N a wtyczce do napedu np. dvd

wtyk ma 4 piny,zolty czarny,jescze jeden czarny i czerwony.

Pod zoltym jest 12 V + , czarne to - , czerwony 5V.

Zastrzegam tylko ze mowimy o ,,normalnym komputerze'' ze standartowymi wtykami z zasilacza ATX.czyli domowym PC.Serwerowe i inne zasilacze to juz inna bajka....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.