Stachu Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Witam. Rzadko się udzielam na forum, ale jestem początkującym modelarzem więc będę zadawał coraz częściej pytania. Chciałbym kupić kabel do aparatury ( Sanwa RD 6000), aby polatać sobie „na sucho” symulatorami na komputerze. I tu mam pytanie numer jeden: Czy ten kabel będzie dobry? KLIK # 1 I pytanie numer dwa: Czy jeśli mam kabel to czy musze mieć też pakiet do aparatury, czy też aparatura jest zasilana przez kabel? Pytanie może i banalne są ale dla mnie to czarna magia, więc proszę się nie śmiać. Z góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Cześć Skoro sklep w podpisie podaje, że kabel działa z Twoja aparaturą to znaczy, że tak jest. Co do drugiego pytania, potrzebujesz i pakiet. Chociaż ja robiłem taki "myk", ze brałem prąd z komputera drugim kablem i działało to bez większych problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stachu Posted May 18, 2007 Author Share Posted May 18, 2007 Chociaż ja robiłem taki "myk", ze brałem prąd z komputera drugim kablem i działało to bez większych problemów. A w jaki sposób to zrobiłeś, sam wykonałeś jakiś kabel, czy można takie cudo kupić? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 to był zwykły dwu żyłowy kabel, z jednej strony zarobiłem wtyczkę do aparatury(taka jak jest w pakiecie aku) i podłączyłem zamiast aku. Na drugim końcu zarobiłem i zalutowałem kable tak aby można było je wsunąć do wtyczki od zasilacza w komputerze, tylko teraz nie powiem Ci dokładnie do których kabli w PC sie wpiąłem bo nie pamiętam a nie chciałbym źle powiedzieć, może niech ktoś kto się na komputerach lepiej zna się wypowie;) Link to comment Share on other sites More sharing options...