Skocz do zawartości

Nemo - problem


kaspi321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Posiadam samolot nemo 3D od roku. Niestety nie wzniósł się jeszcze w powietrze. Mam problem ponieważ nie chce stratować ani z ręki ani z ziemi. Czy muszę przerobić na bezszczotkę czy cos da się zrobić.

 

Wyposażenie stockowe.

 

Tutaj wszystko opisane.

http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=20376

 

Moze macie Panowie jakieś pomysły

 

Pozdrawiam

 

PS. Jeżeli pomyliłem dział to przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Latam Nemo już dłuższy czas i nawet myślę go sprzedać bo nie mam już gdzie trzymać wszystkich modeli a chamuje mnie przed tym sentyment do wielu wylatanych godzin..... Aler do rzeczy:

Zakładając że model jest poprawnie ustawiony, wyważony i wytrymowany to powodem jest zdechniety pakiet. Po prostu niska wydajność prądowa i tyle. Pamiętaj ze jeżeli uzywasz oryginalnego silnika szczotki z przekładnia to śmigło 9x6. Z 10x4,7 silniczek se nie radzi. Sprawdź też połączania wszystkie. Sprawdź czy śmigło założone poprawnie, czy skłon i wykłon ma silnik taki jak fabryka dała, czy trymer gazu nie jest w dolnym położeniu itd.

Jeśli chcesz tanio zmienić silnik na coś fajnego to polecam:

Tower Pro silnik 2410-12 HS (warto od razu kupić zapasowe łożyska)

Tower Pro adapter 3mm gwint

śmigło GWS 10x4,7

konektory gold 2mm (grubsze jest ciężko przepchać przez dziurę w kadłubie)

regulator trójfazowy 18-20A np turnigy, emax (można tanio nabyć na allegro)

dwa pakiety 20C 3s o pojemności ok 1000 mAh i nie grubsze niż 20mm bo inaczej klapki nie domkniesz. Ewentualnie dwa patyczki do szaszłyków w kadłub i pakiet gumkami recepturkami zabezpieczamy (jutro postaram się dodać zdjęcie jak to u mnie wygląda).

Po zmianie silnika model nie będzie sie zachowywał już jak chce a nie mogę :P Choć nawet sama zmiana pakietu na 3s pozwoli zobaczyć że nemo potrafi pokazać rogi. Tylko trzeba uważać żeby nie spalić silnika i regulatora oraz wtyczki BEC (mi się raz już stopiła i cud że do zwarcia nie doszło). Przy zmianie wyłącznie pakietu latamy max 60% przepustnicy. Tańsze niż kupowanie silnika i regulatora nowego. Z drugiej strony ja wymieniałem regulator 2fazowy na wyrost 40A bo oryginalny nie przetrzymał stresu, -za bardzo kusiło żeby dać po garach :twisted: .

A najlepiej napisz na pw i się zdzwonimy. Tak będzie szybciej zrobić diagnozę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.