szirokez Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Super air, napęd ST 7,5 model raczej dobrze znany modelarzom, wdzięczna konstrukcja do pilotowania, niestety juz w postaci puzzli. Rozp.1500 waga 2,5kgkolejny model, silnik os max 25sf, nieco za słaby więc został zastąpiony MDS-em 6,5 ,mój pierwszy spalinowy model własnej konstrukcji ni trener ni akrobat ale spisywał sie w jednym i drugim, mimo ze go nie rozbiłem to jakoś tak wyszło że stał sie dawcą części na inne konstrukcje. Rozp. 1,4m waga 2 kgpiper j3, chorowałem na niego przez długi czas, zestaw ARF firmy Super Flying Model, silnik MDS 6,5 , potem ST 7,5. Rozp. 1720mm, waga 2,5kgmotoszybowiec 2m rozpietości z tajfunem 2,5 na wieżyczce, pięknie chodził na żaglu i termice, doczekał sie też wersji z silnikiem 3f, juz u innego własciciela. Waga 1kg
szirokez Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 No i jeszcze podarunek od kolegi modelarza, doprowadzony do stanu lotnego ASW 28, jestem mile zaskoczony jego własnościami w locie. Rozp. 2m , waga 800g
szirokez Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 Wygibares 45, powstał ze złomu modelarskiego, płat i usterzenie poziome z uwięziówki, kierunek- super air, kadłub z żółtego modelu, mocno przekonstruowany, całośc dość ładnie przecina powietrze. Rozp.1400 , waga 2,3kg silnik ST 7,5
szirokez Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Pierwsza przygoda z depronem czyli Gawron, co nie co o nim tutaj: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/13723-pzl-gawron/page__hl__gawron__fromsearch__1. Rozp. 1250mm waga 900g, wprost doskonałe własnosci lotne.
szirokez Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 konstrukcja z depronu, rozpietośc 1100mm waga 900g, bardzo żwawy samolocik wyszedł, konstrukcja własna.
szirokez Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 Comet, juz sprzedany ale chwilke nim latałem, rozp. 1200, waga 1,8kg silnik mvvs3,5 Fox 1,8 m waga 900g bardzo fajny w pilotarzu Dromader od Morlock Family, wolne realistyczne latanie. Rozp. 1300mm waga 800g Zlin 142, depron kryty papierem na wikol. Rozp 1,3m waga 1 kg
szirokez Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zdobycz z allegro, kupiony jako uszkodzony (złamany przód kadłuba przy natarciu skrzydła) ale juz wyklepany mniej wiecej do lotów Maexi znanej firmy Robbe. U poprzedniego pilota latał jako elektryk u mnie spalina mds 6,5cm. Rozpietość 1,5m. Juz u innego właściciela. An-2 z Morlock Family, rozpiętosć 1,4 waga ok 1kg, bardzo rwalistycznie wygladający jak na epp
szirokez Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Easy fly wersja big 2500 rozpietości wolniutkie latanie i łapanie najsłabszych noszeń, II miejsce w zawodach F3E organizowanych przez RC_LIPOL w Krzywej koło Rzeszowa http://www.galeria.rc-lipol.pl/index.php?/category/52 A to Moto Bąk, motoszybowiec z depronu wzmacniany węglem i sosną, skrzydełka zapożyczane tez do easy fly'a jak widać Rozp. ok 2650 waga 1,5 kg lata cudnie. Discus od CM pro rozp 2600 dość kontrowersyjne są komentarze na temat tego szybowca , ze nie lata ze coć tam..., mi lata wspaniale prezent od kolegi modelarza po kilku kraksach nie chciał go juz naprawiać ale mi sie chciało i nie żałuje lata i gwiżdże aż miło. Depronowy ACRO TRINER II mój projekt moje wykonanie, pokrycie to taśma pakowa. Świetnie kręci akrobację, próbuję też na nim troszkę 3d rozp 1000 waga 850g Depronowy Gawron przemianowany po kraksie na Jaka 12 aeroklubu rzeszowskiego. Zniszczone doszczętnie skrzydło depronowe zastapiłem płatami z epp Bardzo fajnie latający Piper 28 Morlock Family. Rozp.ok 1,3m, waga 900-1000g
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.