CodiJack Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Witam. Czy ktoś już może testował BMS-555MG lub BMS-555DMG z HC? Wyglądają jak HS-125 (5125). Parametry mają ciekawe. Tylko jak z centrowaniem, pracą, etc? Mają takie same przekładnie jak HS? Ktoś coś może o nich napisać? Pozdrawiam, Jerzy.
kojot Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Jakby kolega zaufał funkcji szukaj, to: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=215477&highlight=#215477 Kolega specifick użytkuje. A tu masz czarno na białym: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=257094&highlight=125#257094 opinia Jurka Markitona.
Boguslaw Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Pozwolę sobie wrócić do tematu. ostatnio miałem okazję przetestować BMS 555DMG i muszę powiedzieć jedno - jestem rozczarowany. zastosowanie: lotki i klapy. Serwo owszem wygląda bardzo ładnie, ale wygląd to nie wszystko. ostanie koło zębate wykonane jest niestety z miernej jakości aluminium, na domiar złego współpracuje z wąskim kołem zębatym wykonanym z twardszego materiału. skutek - najmniejszy błąd przy lądowaniu skutkuje utratą zębów. u mnie przy normalnym lądowaniu model wykonał nieduży ruch wstecz zawadzając o kępę trawy i po jabłkach... z opowieści zaś słyszałem, że jednemu z kolegów z Czech w Dingo ośka w miescu przewężenia ukręciła się w czasie lotu! wnioski: 1. serwo w ogóle nie nadaje się na klapy 2. a już na pewno nie nadaje się do modeli zawodniczych. zastosowania rekreacyjne i owszem jeszcze jedna uwaga. wydaje się. że BMS 555DMG, BMS 555MG, Turnigy 555 maja te same zębatki... jeszcze przy cenie 30 baksów za sztukę plus podatki - to moja osobista porażka. ostrzegam więc zastanówcie się dobrze, zanim Chińczyk "rozwiąże" wszystkie Wasze problemy... ps. może ktoś jest w stanie wykonać ostatnie koło zębate z metalu? wtedy to serwo miałoby przed sobą otwartą przyszłość...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.