Skocz do zawartości

Kilka pytań na początek :)


StoQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem tutaj nowy. Przeglądam to forum od jakiś 2 tygodni. Czytam wszystko co się da, żeby potem nie było, że pytam się o jakieś zupełne podstawy :)

Jest tutaj na prawdę bardzo dużo ciekawych wypowiedzi i linków.

 

Lecz mam kilka pytań.

Jako, że jestem początkującym, nawet bardzo początkującym :) stoję przed pierwszym wyborem a mianowicie aparatura :)

Z grubsza już wiem co kupie i będę zaopatrywać się u Chińczyków :D (no chyba, że alledrogo w między czasie czymś mnie zaskoczy :))

Tylko mam takie pytanie.. jakie mode wybrać?

Które jest wygodniejszy w pilotażu? Jestem prawo ręczny. Chciałbym o opinie ludzi którzy już jakieś doświadczenie mają :)

 

Jako iż będę robić zakupy jakoś dopiero na koniec marca żeby to wszystko ładnie spokojnie przemyśleć, ( może coś ciekawego się pojawi, nie chcę się za bardzo na początek spieszyć) a dodatkowo moje fundusze raczej nie są zbyt wygórowane, chciałbym sobie zbudować pierwszy modelik z depronu. Na początku chciałem zrobić zwykłą delte, ale jednak stwierdzam, po przeczytaniu oczywiście wielu wątków że to nie jest idealne na naukę i początki z tym zainteresowaniem. Tak więc czytałem bardzo wiele o tym RWD 5 o Toto itd. Ale nie mogę znaleźć nic konkretnego.

Więc stąd moje pytanie: jaki mam wybór na początek(konkretnie jakie samolociki).

Co można fajnego zlepić samemu na pierwszy model.

Wiem że napiszecie że taki taki taki.. ale po wpisaniu w opcje szukaj RWD 5 wyskakuje 611 pozycji. Potrzebowałbym dokładnie jakiś planów, wskazówek porad itp. Nie to że nie szukałem..

 

To chyba byłoby na tyle pytań :) jak na razie..

 

Pozdrawiam serdecznie i proszę o wyrozumiałość.

 

Mateusz S.

 

P.S. czy jest tu ktoś ze Szczecina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. jakie mode ja bym wybierał pomiędzy Mode 1 a 2. Jestem praworęczny i latam na mode 2, i jest mi wygodnie ;)