Boogie Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Qrcze coraz bardziej sie sklaniam ku startowi w tych zawodach. Moja obecna ESA dogorywa, wiec chyba wybiore sie do Kuby i sprawie cos takiego: http://ef3m.pl/633,focke-wulf-fw-190.html Jestem leniwy, a jakosc ich jest calkiem niezla (macalem).
Boogie Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jakos tak sobie je utozsamilem, ze zawsze robicie zawody combatow spalinowych i dodatkowo ESA. Jestem bardziej biegly w klasie modeli akrobacyjnych, a tutaj chcialem tylko sie pobawic. Z zarowych silnikow sie juz calkowicie wycofalem
meteor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 W WW2 można używać silników elektrycznych tylko są wg. mnie śmieszne ograniczenia co do śmigieł.
Janek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 A tam śmieszny, po prostu uniemożliwia kombinacje. A w ogóle jak tam Marcin ze zgłoszeniem na Warszawę?? :>
meteor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 No zgłoszenie.. Tutaj jest tracking paczki w której idzie wyposażenie zamówione 4 marca :evil: jak się uda to przyjdzie przed zawodami... Bo bez serw, zbiornika i łoża raczej nie polatam a nie stać mnie na kupienie tego w Polsce.. A co do napędu elektrycznego to przy takim ograniczeniu śmigieł nie idzie dobrać sensownego napędu bo albo ciąg za mały albo prąd za duży. Śmigło 11x5,5 to takie optimum by było - sensowny prąd i ciąg na jakimś tam silniku turnigy(nie pamiętam oznaczenia).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.