wojcio69 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Witam Kolega zakupił sobie TEN MODEL No i wszystko ładnie się poskładało, tylko problem pojawił się przy montażu silnika. Pierwsze - czy zastosować takie same skłony silnika (w dół i w prawo patrząc od ogona) jak dla typowych samolotów, czyli ok. 2° w dół i prawo, czy wklejać go na 0° Drugie - czy lepiej będzie jak zostanie na belce wklejony możliwie blisko kadłuba czy raczej ok. 2-3 cm wysunąć go do przodu. W imieniu kolego serdecznie dziękuję za konkretne i rzeczowe informacje. EDIT: Czy naprawdę nikt nie umie nic doradzić? A może moderator przerzuci ten post do bardziej poczytnego działu.
Locke Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zobacz tutaj jeśli chodzi o skłon i wykłon: http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=5124&postdays=0&postorder=asc&highlight=hydrolot&start=9 Tutaj na tym zdjęciu widać, że silnik jest przesunięty właśnie do przodu. Jeśli ktoś już tak zrobił, to pewnie tak jest dobrze. http://www.emodel.pl/morlock-model-hydra-p-1037.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.