andropow Opublikowano 27 Maja 2007 Opublikowano 27 Maja 2007 Witam wszystkich Niektorzy mnie kojarzą (pewnie niewielka czesc ) Na tym świecie jestem od ćwierć wieku, modelarstwem lotniczym zacząłem zajmować się w wieku chyba 12 lat, potem dluga przerwa i 2-3 lata temu wrocilem do tego pieknego hobby ( w miedzyczasie zaczeło się modelarstwo samochodowe ) Najbardziej "ciagna" mnie szybowce, to chyba przez przyzwyczajenia wyniesione z Areoklubu, ale również wszelkiego rodzaju elektryki, spaliny jak narazie nie dlamnie (możliwe, że za pare lat). Pozatym moje zainteresowania to: strzelectwo, kolarstwo (raczej górskie, choć i szosą nie pogardze ) no i ostatnimi czasy jednoślady silnikowe (narazie posiadam skuter, z którym nie moge dojść do ładu). To chyba na tyle w telegraficznym skrócie. Pozdrawiam Krzysiek PS. avik dodam jak tylko go "pomniejsze"
Janeczek Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Witam , Jaki masz skuterek z ktorym nie mozesz sobie poradzic? :? Pozdrawiam Janek
Gość Addriano Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Siem ma Krzysiek fajnie cie tu widzieć a ten skuter to juz historia na wcale nie mniejszy poemat niż ten o Ogarze Dikona Welcome Home
andropow Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Hehe, no w koncu się wdrozylem, chociaz brak czasu jest doskwierajacy. A skuter to Derbi Vamos z silnikiem F.Morini chłodozonym powietrzem, teraz przez "pomyłkie" wsadzony cylinder zeliwny 63ccm, gaznik standardowy jaki byl mikuni 14mm - niregulowalny (jest tylko sruba upustowa paliwa, i sruba niskich obrotow) Historia tego skutera ma juz z 3 miesiace, Adrian zna jej spora czesc Obecnie skuter potrafi przy szybszej jezdzie "oslabnac" - tak jak by nagle paliwa mu zabraklo, jesli sie nie zwolni to "skacze" nerwowo do przodu, jak sie pusci gaz na chwile i potem znowu odkreci manetke to idzie do przodu - czyli jak by nie dostawal wystarczajacej dawki paliwa (takie sa sugestie ) PS. Dzisiaj odbyły sie obloty Basica, zakonczone kretem, wnioski: model za bardzo wywazony na przod, skorygowane stem wysokosci, dzieki czemu ladnie szybowal z reki, niesety na silniku szedl ostro do gory A kret byl spowodowany odwroceniem uwagi przez plec przeciwna - starty "zlozne" smiglo i nic wiecej - zalety latania w wysokiej trawie, ale dziada szukalem przez 5 minut
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.