andropow Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Witam wszystkich Niektorzy mnie kojarzą (pewnie niewielka czesc ) Na tym świecie jestem od ćwierć wieku, modelarstwem lotniczym zacząłem zajmować się w wieku chyba 12 lat, potem dluga przerwa i 2-3 lata temu wrocilem do tego pieknego hobby ( w miedzyczasie zaczeło się modelarstwo samochodowe ) Najbardziej "ciagna" mnie szybowce, to chyba przez przyzwyczajenia wyniesione z Areoklubu, ale również wszelkiego rodzaju elektryki, spaliny jak narazie nie dlamnie (możliwe, że za pare lat). Pozatym moje zainteresowania to: strzelectwo, kolarstwo (raczej górskie, choć i szosą nie pogardze ) no i ostatnimi czasy jednoślady silnikowe (narazie posiadam skuter, z którym nie moge dojść do ładu). To chyba na tyle w telegraficznym skrócie. Pozdrawiam Krzysiek PS. avik dodam jak tylko go "pomniejsze" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janeczek Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Witam , Jaki masz skuterek z ktorym nie mozesz sobie poradzic? :? Pozdrawiam Janek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Addriano Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Siem ma Krzysiek fajnie cie tu widzieć a ten skuter to juz historia na wcale nie mniejszy poemat niż ten o Ogarze Dikona Welcome Home Link to comment Share on other sites More sharing options...
andropow Posted May 28, 2007 Author Share Posted May 28, 2007 Hehe, no w koncu się wdrozylem, chociaz brak czasu jest doskwierajacy. A skuter to Derbi Vamos z silnikiem F.Morini chłodozonym powietrzem, teraz przez "pomyłkie" wsadzony cylinder zeliwny 63ccm, gaznik standardowy jaki byl mikuni 14mm - niregulowalny (jest tylko sruba upustowa paliwa, i sruba niskich obrotow) Historia tego skutera ma juz z 3 miesiace, Adrian zna jej spora czesc Obecnie skuter potrafi przy szybszej jezdzie "oslabnac" - tak jak by nagle paliwa mu zabraklo, jesli sie nie zwolni to "skacze" nerwowo do przodu, jak sie pusci gaz na chwile i potem znowu odkreci manetke to idzie do przodu - czyli jak by nie dostawal wystarczajacej dawki paliwa (takie sa sugestie ) PS. Dzisiaj odbyły sie obloty Basica, zakonczone kretem, wnioski: model za bardzo wywazony na przod, skorygowane stem wysokosci, dzieki czemu ladnie szybowal z reki, niesety na silniku szedl ostro do gory A kret byl spowodowany odwroceniem uwagi przez plec przeciwna - starty "zlozne" smiglo i nic wiecej - zalety latania w wysokiej trawie, ale dziada szukalem przez 5 minut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.