mikon Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Witam, Zauważyłem ostatnio że po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili, w cylindrze gromadzi się paliwo - żeby nie katować silnika, przed odpaleniem muszę wykręcić świecę. Jak sobie poradzić z takim problemem? Silnik OS 2t, instalacja paliwowa "tradycyjna" z ciśnieniem z tłumika. Czy muszę stosować specjalne "łoże" do trzymania modelu na lotnisku "do góry nogami"? Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 A moze masz zbyt wysoko położony zbiornik, ja tez stosuję silnik cylindrem w dól i nie mam takiego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Skąd się bierze w cylindrze? Normalnie paliwo wpływa do gaźnika i skapuje na podłoże. Nawet jeśli wał się ustawi otworem do gaźnika to i tak paliwo nie powinno do niego wpływać. Chyba, że masz zbiornik z trzema rurkami i pomylony jest tankujący z ciśnieniowym. Wężyk z tłumika będzie zanurzony w paliwie. Wtedy może napływać do tłumika a następnie do cylindra jeśli okno wydechowe będzie otwarte. Swoją drogą stojak na model z cylindrem do dołu jest bardzo praktyczny. Najczęściej pierwsze odpalenie wykonuję na stojaku cylindrem w górę a następne już normalnie. Natomiast żaden nie zalewa się po zgaszeniu. http://www.modelarz.one.pl/porady-modelarskie/przedszkole-rc/praca-silnika-modelarskiego-z-cylindrem-na-boku-lub-skierowanym-w-dol/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.