Skocz do zawartości

Silnik głowicą w dół - problem z zalewaniem


mikon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zauważyłem ostatnio że po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili, w cylindrze gromadzi się paliwo - żeby nie katować silnika, przed odpaleniem muszę wykręcić świecę.

 

Jak sobie poradzić z takim problemem? Silnik OS 2t, instalacja paliwowa "tradycyjna" z ciśnieniem z tłumika. Czy muszę stosować specjalne "łoże" do trzymania modelu na lotnisku "do góry nogami"?

 

Pozdr.,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd się bierze w cylindrze? Normalnie paliwo wpływa do gaźnika i skapuje na podłoże. Nawet jeśli wał się ustawi otworem do gaźnika to i tak paliwo nie powinno do niego wpływać. Chyba, że masz zbiornik z trzema rurkami i pomylony jest tankujący z ciśnieniowym. Wężyk z tłumika będzie zanurzony w paliwie. Wtedy może napływać do tłumika a następnie do cylindra jeśli okno wydechowe będzie otwarte. Swoją drogą stojak na model z cylindrem do dołu jest bardzo praktyczny. Najczęściej pierwsze odpalenie wykonuję na stojaku cylindrem w górę a następne już normalnie. Natomiast żaden nie zalewa się po zgaszeniu.

http://www.modelarz.one.pl/porady-modelarskie/przedszkole-rc/praca-silnika-modelarskiego-z-cylindrem-na-boku-lub-skierowanym-w-dol/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.