Skocz do zawartości

Wicherek :P


qba

Rekomendowane odpowiedzi

:lol:

 

Witam

 

Ostatnio kupiłem na Allegro kupiłem coxika :D To już mój drugi bzyczek ale tym razem ze zintegrowanym zbiorniczkiem, tłumikiem, dwoma głowicami i kluczykiem :D Poprzeglądałem plany na coxika i trafiłem cos ale wicherkowatego ;) wiec jak mam robic zagraniczna konstrukcje to już cos Polskiego :D tym bardziej iż na szafie sezonowaly się skrzydełka od podobnego latadla :) Kadłub powstał może w 30 minut :) potem stateczniki i wszystko złożone do kupy w przeciągu 2h :)

 

Wisi i straszy w pokoju :) może kiedyś poleci :)

 

Obraz009.jpg

Obraz010.jpg

Obraz011.jpg

 

Wicherka goni cala eskadra min Mewa (która z sufitu spadla razy kilka :D) Kawasaki, jakis meser i inni :)

 

 

p.s. Ten model to bardziej taki zarcik nizli model :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mam do niego wszystko (no moze nie mam podwozia ale to malo ważne :D) ale jakos mi sie niechce :P odezwe sie w tym watku na wiosne pewnie chyba ze wicherek spadnie z sufitu :lol:

 

 

p.s. ale mam syf na kartonowcach :lol:

 

p.s. smiglo to COX made in usa :D łoryginalne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak znajde wasp-a lub norvel-a to coxik bedzie do handlu :wink:

Qpa znalazł w końcu Waspa, a że ja mu w tym pomogłem, to akurat silniczek leży jeszcze u mnie.

 

Norvel i Wasp to podobne silniczki, ale jednak gołym okiem są widoczne różnice.

Ten z większą głowicą to mój Norvel 061 (kupiony jako Kamdax), a ten czyściutki to AP 061 Wasp.

Przy okazji mogłem zobaczyć, jak wygląda oryginalny tłumik, bo ja nie miałem tłumika i potem dorobiłem go na podstawie zdjęcia.

Głowica była większa, to i proporcjonalnie tłumik też wydawał się większy :lol:

Teraz widzę, że wystarczyłby dużo mniejszy tłumiczek (silniki mają tą samą pojemność ok 1cm3).

 

Kilka fotek tych silniczków:

wasp1.JPG

wasp2.JPG

wasp3.JPG

 

Dane Wasp z pudełka to 3600 do 14800 obr/min na śmigiełku 6x3.

 

Mój Norvel w modeliku Mig15 (napęd tunelowy) miał około 20000 obr/min (ale mierzone na podstawie analizy dźwięku).

Natomiast śmigiełko 7x4 w F4U było wyraźnie za duże.

 

PS Myślę Qpa, że nie będziesz miał za złe, że wtrąciłem się w Twój wątek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.