Skocz do zawartości

wybór tragusa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sory, że Was tak męcze, ale nie chce popenić błędu w wyborze modelu.

Mam 1600-1700 zł na nowego tragusa, osobiście myślałem nad ofną multilator pro

http://www.rcworld.pl/product-pol-82294521-Mutilator-PRO-truggy-RTR-model-gotowy-do-jazdy-force-32-mutilator-PRO-RTR-truggy-32-eng-.html podobno wszystkie części mają na rcworldzie więc problemu nie będzie, wiem o tym ze silnik za duży na zawody, ale z czasem kupie porządną 4.1;D, podobno też bardzo słabe są zwrotnice 2 kandydatem jest robitronic mantis

http://sklep.rcracing.pl/product_info.php?cPath=146&products_id=2866 niestety nie wiem gdzie dostać części, może ktoś z Was mnie oświeci :idea: bardzo dobry silnik axiala z tego co słyszałam. Jeśli mielibyście jakieś propozycje to walcie śmiało

POZDRO

Opublikowano

:idea: :idea: sporo światła:

Mantisa sobie daruj,silnik niezły natomiast reszta taka sobie.Części prowadził Rcmodelsport z Nowego Targu.W zeszłym roku "Majster" jeździł nim w EMP.

Ofna bez rewelacji,w zeszłym sezonie próbowali nią jeździć w zawodach ale jest słaba.Silnik Force 32 (vel Tamiya 32)to porażka,padają czopy wału trzymające korbę,(odkręca się samoczynnie tylny dekiel i korba zrywa czop)natomiast 28 rewelacyjne.Bardzo wytrzymałe i idioto odporne.

Dodatkowo z własnego doświadczenia mogę ci podpowiedzieć szerokim łukiem omijaj Kyosho STRR,tak awaryjnego sprzętu jeszcze nie widziałem.,Wahacze,dyfry ,łożyska na porządku dziennym.

W tym sezonie syn ujeżdża to http://www.scorpio-polska.pl/podrobnosti_prehled.php?kod=LOSA0802&kat_id=43&kat_typ=0 i jak na razie jest to jedyny model który przez całe zawody wymagał tylko tankowania.Nie dotknięta żadna śrubka.

Silnik Graupner Nitro Bull http://www.rc-modele.pl/product_info.php?cPath=53_169&products_id=2495&osCsid=45b3a1ddade8501e1fbf14bb8805c04c przystosowany pod starter box z założonym deklem zamiast szarpanki.Wystarczająca moc już przy 100 stopniach,ale jak złapie 120-130 to ogień z :ass:

 

Zamontuj to do Sava obniż zawieszenie (wyciągając wszystkie podkładki pod sprężyny,gęstszy olej do amorów) koła Dirt bonz i zobaczysz co dopiero potrafi SAV.Na pełnym palniku ciężko zakręcić bo przednie koła są cały czas odciążone ;D,przy nieumiejętnym ruszaniu od razu plecy. W zeszłym roku takim sprzętem używanym tylko do zabawy, z nudów czekając na eliminacje w tragusach zajął 2 miejsce w zawodach,bo co chwilę sędzia Jan Matukin wysyłał go do Pit boxu w celu poprawienia wydechu który spadał.

Opublikowano

dzięki za pomoc :) ale ten model sporo wychodzi poza mój budżet :( sam kosztuje 1500 + silnik, aparatura. sporo mnie to wyniesie.

Jeśli te 2 modele z ,mojego 1 posta są słabe to mógł byś "odnaleźć" takie które Twoim zdaniem są ok. Myślałem jeszcze nad xutem od gs-a http://www.gimmik.pl/xut-rtr-szarpanka-p-273.html

 

edit: nie muszę mieć modelu oryginalnie pod zawody, z czasem będe go ulepszał i naucze się jeździć na torze.

Opublikowano

Xut'a pro mieliśmy przez chwilę.Pancernik tzn.ciężki.Jedynie słabe C-hub'y ale za to tanie.Gdybym miał wybierać z tej trójki to chyba Robitronic .Jeżeli nie masz na razie zamiaru startować w zawodach,wybierz model do którego jest pełna dostępność części i są w miarę tanie.A jak podejmiesz decyzje o ściganiu się i tak zmienisz model po pierwszych zawodach.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.