Tomd Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Chyba każdy to widział. http://blogs.ft.com/techblog/files/2009/07/avatar-scorpion-gunship.jpg Ponieważ nikt jeszcze nieposiada żadnych szkiców tego cuda wybrałem ah 64 apache do przeróbki. I tu się zaczynają schody. Chciałbym osiągnąć efekt półmakiety a 2 silniki niemieszczą się w kadłóbie. Jest za wąski. Wyjściem jest jeden silnik i wspólny wał napędu dla obydwóch wirników. Tylko co z silnikiem. Powinien mieć tyle obrotów ile wirniki czyli napęd bez redukcji, czy powinien być silniejszy plus redukcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Silnik w kadłubie, a przeniesienie napędu na wirniki na skrzydłach ? No, nie wiem... Takich rzeczy raczej się nie robi na jednym silniku. Jeżeli chcesz mieć sterowanie wzdłuż osi podłużnej (tzn. przechyły) to przy jednym silniku musiałbyś dać sterowanie skokiem łopat. Jeśli dasz dwa, możesz sterować obrotami. Jak to ma być Scorpion Gunship to ja bym tam widział albo 2 silniki bezpośrednio w gondolach (małe outrunnery), ale wtedy tylko jeden wirnik na stronę, albo nawet 4 silniki (po 2 na stronę) i tak jak w oryginale, po 2 przeciwbieżne wirniki. Współczesne małe silniki 3f potrafią uciągnąć całkiem sporo. Zerknij też tutaj - http://www.gressaero.com/microvader.html http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1162106 http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1163867 W każdym razie rozwiązanie techniczne jest nietrywialne. Nie wiem, na ile jesteś oblatany w konstrukcji śmigłowców wielowirnikowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomd Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Właśnie modelem z greesareo najbardziej się suguruję. Chiałbym jednak uniknąć silników bezpośrednio podpiętych, choć chyba na tym się i tak skończy. No i na podstawie modeli z tamtej strony wynika że wystarczy jedno śmigło więc niebędę przeginał z dwoma na wirnik. Co do doświadczenia podstawowe, ale mieżyć trzeba wysoko i spada się z wysokiego konia . Jeżeli skapituluje może ktoś inny bardziej oblatany zyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomd Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Te linki to żyła złota. Naprawde było warto. Już wiem że można zbudować model jednak z zewnętrznymi silnikami. http://bbs.mx3g.com/viewthread.php?tid=87448&extra=page%3D1 Szkoda że strona kompletnie nieczytelna ale zdjęcia... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Tomd, nie pisz posta pod postem. Bo się pogniewamy Tu masz czytelniej http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=zh-CN&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbbs.mx3g.com%2Fviewthread.php%3Ftid%3D87448%26extra%3Dpage%253D1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomd Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Sorry Miq. :oops: Wiem o nabijaniu liczby postów. Jak trzeba to odemij za poprzedni i ewentualnie ten wystarczy mi że mam kontakt z ludźmi z forum. A tłumaczenie na angielski faktycznie jest lepsze. Niestety niechwali się żadnymi danymi technicznymi. Żebym wiedział jakich silników użył to może bym dopasował resztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.