Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Sprawa jak w temacie interesuje mnie ile prądu pobierają takie silniki i jaki jest ich średni ciąg. Edit Silniki szczotkowe 400 i 500.
Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 A prawda napisałem tylko w opisie tematu chodzi o silniki szczotkowe 400 i 500.
Janosik72 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 zalezy od smigla i czy naped bezposredni czy z przekladnia zbyt ogolne pytanie by odpowiedziec 400 wciagnie w siebie spokojnie 10A a niektorym sie udalo nawet 12A przy przekladni i duzym smigle co do 500 nie mam pojecia uzywalo sie 600 ale dawno 30A to na spokojnym motoszybowcu wciagalo Jan
Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 A ciąg to interesuje mnie przede wszystkim, oczywiście przy śmigłach które nie z użyją szybko silnika.
Janosik72 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 zalezy od smigla i czy naped bezposredni czy z przekladnia zbyt ogolne pytanie by odpowiedziec Tak wyzej napisalem , czytasz czy tylko pytasz?
Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 Napęd bezpośredni, co do śmigieł nie mam zielonego pojęcia jakie bo w sklepach nie piszą.
Janosik72 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 400 10A na smigle 6x3 z aku AR700 6cel dawala cos okolo 350g ciagu na pelnej mocy ale trwalo to moze ze trzy cztery minuty
Ładziak Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Parametry napędów, w tym szczotkowych, możesz oszacować przy pomocy Drive Calculatora: http://www.drivecalc.de/
kojot Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Google rulez! http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=49977 http://www.modelflight.com.au/graupner_speed_specifications.htm http://www.image-maker.demon.co.uk/pages/spd_400.html itp, itd No, ale trzeba 4 litery ruszyć :evil:
Leszek_K Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Pisanie 400 czy 500 jest wybitnie nieprezyzyjne. Kiedys tam mierzylem te rzeczy i cyferki beda ze starych notatek: Silnik - smiglo - napiecie - prad - ciag Graupner Speed 400 - Graupner 6x3 - 8V, 10.2A - 280g Graupner 480BB Race - Graupner 6x3 - 7V - 24.2A - 380g Graupner 480 Speed - Graupner 6x3 - 7V - 16.3A - 400g Irvine Cobalt 400 - Cox 6x3 - 8V - 19A - 480g Irvine Cobalt 400 - Cox 6x4 - 8V - 24A - 520g Dynatech 600 + przekl 2.8:1 - Graupner 11x7 - 7V - 17A - 700g Graupner Speed 400 + przekl 4:1 - Graupner 10x8 - 9V - 7.7A - 290g AXI 2208/26 - APCE 8x3.8 - 10V - 12.4A - 590g AXI 2814/12 - Graupner 10x6 - 8V - 24A - 1000g
Jedrula Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Bardzo dziękuje właśnie o takie coś mi chodziło. Zasłużony +. Wiem że są tabele do wyliczania ciągu i śmigła, ale nie umiem obsłużyć ich ( język).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.