Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Sprawa jak w temacie interesuje mnie ile prądu pobierają takie silniki i jaki jest ich średni ciąg. Edit Silniki szczotkowe 400 i 500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Jakie silniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 A prawda napisałem tylko w opisie tematu chodzi o silniki szczotkowe 400 i 500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 zalezy od smigla i czy naped bezposredni czy z przekladnia zbyt ogolne pytanie by odpowiedziec 400 wciagnie w siebie spokojnie 10A a niektorym sie udalo nawet 12A przy przekladni i duzym smigle co do 500 nie mam pojecia uzywalo sie 600 ale dawno 30A to na spokojnym motoszybowcu wciagalo Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 A ciąg to interesuje mnie przede wszystkim, oczywiście przy śmigłach które nie z użyją szybko silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 zalezy od smigla i czy naped bezposredni czy z przekladnia zbyt ogolne pytanie by odpowiedziec Tak wyzej napisalem , czytasz czy tylko pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Napęd bezpośredni, co do śmigieł nie mam zielonego pojęcia jakie bo w sklepach nie piszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 400 10A na smigle 6x3 z aku AR700 6cel dawala cos okolo 350g ciagu na pelnej mocy ale trwalo to moze ze trzy cztery minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Parametry napędów, w tym szczotkowych, możesz oszacować przy pomocy Drive Calculatora: http://www.drivecalc.de/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Google rulez! http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=49977 http://www.modelflight.com.au/graupner_speed_specifications.htm http://www.image-maker.demon.co.uk/pages/spd_400.html itp, itd No, ale trzeba 4 litery ruszyć :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Pisanie 400 czy 500 jest wybitnie nieprezyzyjne. Kiedys tam mierzylem te rzeczy i cyferki beda ze starych notatek: Silnik - smiglo - napiecie - prad - ciag Graupner Speed 400 - Graupner 6x3 - 8V, 10.2A - 280g Graupner 480BB Race - Graupner 6x3 - 7V - 24.2A - 380g Graupner 480 Speed - Graupner 6x3 - 7V - 16.3A - 400g Irvine Cobalt 400 - Cox 6x3 - 8V - 19A - 480g Irvine Cobalt 400 - Cox 6x4 - 8V - 24A - 520g Dynatech 600 + przekl 2.8:1 - Graupner 11x7 - 7V - 17A - 700g Graupner Speed 400 + przekl 4:1 - Graupner 10x8 - 9V - 7.7A - 290g AXI 2208/26 - APCE 8x3.8 - 10V - 12.4A - 590g AXI 2814/12 - Graupner 10x6 - 8V - 24A - 1000g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Bardzo dziękuje właśnie o takie coś mi chodziło. Zasłużony +. Wiem że są tabele do wyliczania ciągu i śmigła, ale nie umiem obsłużyć ich ( język). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.