Skocz do zawartości

MAM PROBLEM ????


Radas

Rekomendowane odpowiedzi

Co do silnika to wydaje sie ze do szybowczyka bedzie dobry i pociagnie go ostro w gore.

Regiel to chyba samorobka wiec trudno powiedziec. Jednak cena troche za duza .

Tu masz podobny ale za pol ceny

http://www.allegro.pl/item135259858_regulator_3f_30_a_dynam_nowy_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko mi się podoba ale. Ja chciał bym regulator jakiś programowany komputerowo.

 

Są co najmniej dwie możliwości:

1. Wyeliminuj z zestawu silnik i pozostań przy lataniu na symulatorze (to propozycja złośliwa :) )

2. Zastanów się po co Ci łączność komputer-regulator w praktyce?

Jak to będziesz sobie wtykał, łączył i programował, gdy regulator jest zabudowany w modelu?

Najczęściej plątanina kabli i ogólna ciasnota w modelu zniechęca do jakichkolwiek manipulacji przy sprzęcie.

Ale jeżeli to dla Ciebie priorytet, to kupuj ten regulator.

 

Piszę tak, bo mam dużo regulatorów i akurat najmniej kłopotów jest z tymi bez programowania, ewentualnie programowanymi za pomocą zworek lub kart.

Wszystkie programowania z nadajnika są skomplikowane i nigdy do końca nie mam pewności co tam sobie zaprogramowałem.

Ale też po prawdzie nie mam żadnego regulatora programowanego komputerowo.

Napisz więc jak sobie radzisz z regulatorem w modelu i różnymi kabelkami do podłączenia do PC.

Może to niewygodne, ale ma swoje zalety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę tak, bo mam dużo regulatorów i akurat najmniej kłopotów jest z tymi bez programowania, ewentualnie programowanymi za pomocą zworek lub kart.

 

No chyba ze ja zawitam do Huberta i wtedy programowanie to juz wysza szkola jazdy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy że programowne z nadjnika to shit i nie kupować to jakie mam kupić????? teraz mam regulator nie programowny i co kilka sekun sie wyłącz i go musze włączać

...

Dbajmy o jakość tego forum.

Uściślij pytanie, to uzyskasz dokładniejszą odpowiedź.

Na przykład drugiej części Twojej wypowiedzi wogóle nie rozumiem.

 

Ale żeby nie ciągnąć tego niepotrzbnie.

Moim zdaniem najlepiej, gdy wszystko działa na ustawieniach fabrycznych regulatora (nawet bardzo skomplikowane regulatory mają taką opcję)

Gdy potrzeba coś przestawiać w ustawieniach regulatora wygodne są karty do programowania.

Ustawianie z nadajnika (to mają wszystkie regulatory jakie spotkałem) może być dosyć trudne i łatwo o pomyłkę.

Gdy silniczek jest mały to nie problem, gorzej gdy nagle ruszy silnik o mocy dużego spaliniaka (to pewnie miał Tomek na myśli - kiedyś podczas programowania silnik wessał i zmielił instrukcję leżącą dosyć daleko od modelu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.