kwi@tek Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Witam czy ktoś posiada instrukcję do programowania tego regulatora jeśli tak to proszę o pomoc pozdrawiam Marcin
merlin1212 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Stare poczciwe GOOGLE znalazły to LINK lub to LINK -szósty post od góry-skan instrukcji
kwi@tek Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 pierwszy link nie działa a drugi..........problem z angielskim
merlin1212 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 No tak...ciężko wpisać "google tłumacz",ile to energii trzeba i wysiłku żeby potem skopiować i wkleić tekst do tłumaczenia.Ja wiem że to być nie bardzo po polski ale zawsze coś jest i można pokombinować z programowaniem. Tekst tłumaczony przez google-może się przyda: Tylko programowania opcji dla ESC są następujące: 1) LiPo automatycznej ochrony (2S lub 3S, np. 6V lub 9V) - Lub - NiMH / NiCD ochrony auto (0.8V na ogniwo) 2) hamulca powoduje włączenie lub wyłączenie (ON domyślnie) Zakres napięć: 6V-12V Liczba baterii: 4-12NiMH, 2-3LiPo Wyjście BEC: 5V1.5A.2LiPo \ 4-5mini servo, 3Lipo \ 3-4mini serwa Funkcje ochronne: • Automatycznie wybiera 2-3LiPo ochronne napięcia są 6V/9V r.; • Automatyczny wybór NiMH, ochronnych dla każdego napięcia baterii 0.8V. • Bezpieczny start-nie uruchamia się, gdy kij przepustnicy nie jest we właściwej pozycji; • Temperatura ochrony, zamknięcie, gdy temperatura osiągnie 110 ? powierzchni • Utrata kontroli ochrony: Shutdown po 1 sekundzie w przypadku utraty sygnału. Wydajność: • Silnik limit: o 2-biegunowy max RPM: 300000 (300K) o 12-biegun max RPM 50000 (50K) o 14-biegun max RPM 42000 (42K) • Do sterowania PWM 8 kHz, • Stanowisko pełne, przepustnica zostanie automatycznie dostosować • BEC i MCU stosowania osobnego zasilania dla operacji tabeli. Legenda: "BEEEEP" = długi i głośny dźwięk "Beeeep" = długa i miękka sygnał "B" = krótki sygnał Po to normalne procedury startowej: 1) Włącz TX 2) Ustaw na nie (od najniższej) przepustnicy 3) Plug-in do zasilania odbiornika / RSG Usłyszysz to: BEEEEP (jeżeli Auto LiPo ochrony jest włączony) - OR - BBB (jeśli auto NiMH / NiCD jest ochrona) (5 sekund pauzy) B (1 sekunda przerwy) B (1 sekunda przerwy) B (1 sekunda przerwy) B (1 sekunda przerwy) B Motor jest uzbrojona. Motor rzeczywiście jest uzbrojony po wstępnym sygnał długi, ale jego bezpieczeństwo czekać unti kolejności sygnał jest kompletny. Do procedury programowania: UWAGA: dla nadajników Futaba serii, kanał gazu powinien być ustawiony REV (odwrotnie). 1) Włącz TX 2) Ustaw na Full (od najwyższej) przepustnicy 3) Plug-in do zasilania odbiornika / RSG Usłyszysz tym: B (1 sekunda przerwy) (LiPo menu automatycznej ochrony) B (1 sekunda przerwy) BB (1 sekunda przerwy) (NiMH / NiCD menu automatycznej ochrony) BB (1 sekunda przerwy) BBB (1 sekunda przerwy) (Brake wyboru menu) BBB A następnie kolejny powtarza w kółko. 4) Aby wybrać menu opcji / podmenu trzymać przełącznik przepustnicy, na najniższej pozycji w pierwszym przedziale czasu. (Na przykład, aby wybrać LiPo automatycznej ochrony: przełącznik przepustnicy przyklejają się do najniższej pozycji podczas przesłuchania pierwszego dźwięku (strefy B pomiędzy pierwszym i drugim B powyżej, okna o 2 sekundy) 5) powinien usłyszeć "beeeep", aby wskazać, że ustalenie został zapisany. 6) Jeżeli są inne ustawienia chcesz program po czym szybko (w ciągu 2 sekund zapisu dźwięku, beeeep) przełącznik przepustnicy w najwyższym stanie powrócić do głównego menu sekwencji dźwięk. 7) Po zakończeniu wszystkich zmian, a następnie poczekać 2 sekundy i silnik wysłanie pliku dźwiękowego potwierdzenia "beeeep" (długie, miękkie brzęczyk), zapisując ustawienia. Po tym, ESC, potwierdzi, że przepustnica jest najniższy poziom (przenieść go tam, jeśli nie jest), a następnie zrobić normalnej sekwencji uruchamiania, po czym silnik jest uzbrojony i jesteś gotowa do pracy. UWAGI: - LiPo automatyczna ochrona ma tylko 2 punkty ochrony napięcia, 6V, gdy auto wykrywa 2S i 9V, gdy auto wykrywa 3S (głównie 3V na ogniwo). Nie ma potrzeby korzystać z pełnej pojemności baterii. - NiMH automatycznej ochrony wynosi 0.8V na ogniwo, oblicza się zgodnie z rzeczywistą liczbę baterii. W celu zapewnienia prawidłowości wyroku napięcie akumulatora, należy naładować baterię do pełna. Jeśli bateria nie jest przy pełnym obciążeniu. Regulator prędkości oszacuje napięcia ochrony zgodnie z 53% całkowitej pojemności. - Hamulec jest początkowo domyślnie. Hamulec przełącza ustawienia. Jeśli już hamulec jest włączony, do wyboru z menu można go wyłączyć (od BBB oraz BBB w sekwencji programu). Jeśli hamulec jest już off, do wyboru pozycji menu włączyć. - Parametr Factory reset funkcji: bo to seria elektronicznych Gubernator przegrzania i fałszywe działanie ochronne, jeśli uznasz, że kontroler prędkości przyspieszenia lub zmiany jej kierunku, lub przepustnicy różni się od pierwotnego stanu, można przywrócić fabryczne parametrów do uzyskania najwyższej wydajności. (Nie wiesz co to znaczy i jak to zrobić) WAŻNE: Podczas uruchamiania w normalnym trybie użytkowania, jeśli pierwszą rzeczą, którą słyszę od wielu lat jest BEEEEP oznacza to, że ESC jest w trybie automatycznym LiPo ochrony, ale jeśli słyszę BBB (trzy krótkie dźwięki razem) wskazuje, że w ESC NiMH / NiCD automatyczny tryb ochrony.
kwi@tek Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 dzięki wielkie pomógł powędrował właśnie na twoje konto a co do obsługi kompa to nie tyle co mi się nie chce co po prostu nie umiem jeszcze raz dzięki
merlin1212 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Cieszę się że się udało pomóc.A z tymi google to tak trochę żartobliwie było.Wiem,wiem ja też kiedyś uczyłem się szukania informacji w internecie a wtedy inni pomagali.Trzeba być wyrozumiałym-pozdrawiam i polecam się na przyszłość.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.