Jump to content

Jaki silnik na poczatek ??


balcerseb88

Recommended Posts

Witam zdecydowalem sie przejsc na silniki spalinowe poniewaz w ostatnim czasie padly mi 3pakiety lipo mam juz dosyc kupowania ich co mozna powiedziec 3miesiac.

Niestety nie stac mnie na dobrego OSmaxa czy tez inny markowy silnik wiec musze wybierani z troche nizszych pulek :/

Wybor jest ciezki :lol:

Mam kilka silnikow na oku mianowice:

1.GMS

http://www.allegro.pl/item200940955_silnik_f_my_gms_poj_8_ccm_2_suw_zarowy_nowy_.html

2.Super Tigre

http://modele.sklep.pl/product_info.php?cPath=24_45&products_id=317

3.ASP

http://modele.sklep.pl/product_info.php?cPath=24_124&products_id=1803

Ktory z nich byscie mi poradzili ??

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

ja tez proponuje osmaxa z seri LA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Silnik bardzo łatwy w regulacji i mało kapryśny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: POLECAM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Mam pewne porownanie miedzy silnikami które podales, no moze nie mialem nigdy pod reka ASP w tej pojemnosci. GMS w odniesieniu do ASP/Magnum, jest duzo dokladniej wykonany, i GMS 8cm jest po prostu maly, na wielkosc jest jak MDS 6,5, ma tylko troche spory ale lekki tlumik. jezeli chodzi o ST to kolega ma taki silnik w modelu, jednak ciezko mi cos powiedziec, poniewaz juz ma sporo wylatane (ok. 40godzin), daje juz troche wibracji, ale moc ma calkiem niezla, gabarytowo wiekszy od GMS. Jezeli chodzi o regulacje GMS i ASP nie sprawiaja problemow, ST troche kaprysi, ale dzisiaj sie okaze czy to wina paliwa, czy moze swiecy.

Link to comment
Share on other sites

Niestety na OS maxa mnie niestec pozatym chyba gdzies czytalem ze one sa na panewkach i dlugo niepozyja (o ile sie niemyle). O silniku marki HYPE przyznam slysze pierwszy raz. GMS raczej odpadnie poniewaz na allegro raczej niedaja gwaracji a wolal bym ja miec (nigdy nie wiadomo co moze sie zdarzyc :D) wiec jestem zmuszony kupic silnik ze sklepu. Z ASP raczej tez zrezygnuje poniewaz jest duzy rozrzut produkcji trzeba miec duzo szczescia zeby trafic na dobry moto. Pozostaje mi HYPE al ST co byscie doradzili ??

Link to comment
Share on other sites

sa na panewkach i dlugo niepozyja (o ile sie niemyle). O silniku marki HYPE przyznam slysze pierwszy raz. GMS raczej odpadnie poniewaz na allegro raczej niedaja gwaracji a wolal bym ja miec (nigdy nie wiadomo co moze sie zdarzyc :D ) wiec jestem zmuszony kupic silnik ze sklepu. Z ASP raczej tez zrezygnuje poniewaz jest duzy rozrzut produkcji trzeba miec duzo szczescia zeby trafic na dobry moto

 

Musisz być nieszczęśliwym facetem :rotfl:

 

MVVS trudno się reguluje, ST jest ciężki i kapryśny. Stary, zostaje ci napęd na gumę!

Albo zbierać na YS lub Saito

Link to comment
Share on other sites

Ja bym kupił ASP 46-52, by mieć później zapas mocy na przyszłośc, pozatym te silniki są tanie i można do nich dostać częśći zamienne. Miałem ST51 i jak go się dobrze wyregulowało był świetny.

Link to comment
Share on other sites

No ASP sa tanie ale maja duzy rozrzut jakosci trzeba miec podobno sporo szczescia zeby trafic dobry no coz zobacze jak sie bedzie OSmax sprawowal :D pozatym wieksze to ja mam silnik niechce az tak duzego duzy model duzy klopot duzego modelu niewezimie sie w reke i niepujdze na pierwsza leprza łake popuszczac :)

Link to comment
Share on other sites

Ile wy tych silników ASP widzieliście, że tyle piszecie o tych rozrzutach jakościowych?

Kolejne "urban legend"?

 

Jakoś te kilka na naszym lotnisku ni diabła nie chcą mieć rozrzutów. Ładnie palą, dobrze działają, a w większości są to trudniejsze technologicznie silniki 4T.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.