koszkin Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Tak jak w temacie, kupiłem regulator i nie było do niego instrukcji. Na stronie było napisane, że jest on Plug & Play ale jakoś go "ruszyć"nie potrafię Może ktoś z was ma do niego instrukcję programowania ? Z góry dzięki za pomoc
noker Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 'ruszyć' to znaczy co? Wpinasz go w odpowiedni kanał odbiornika, podpinasz silniczek, podłączasz zasilanie ... i co się dzieje w tej chwili? Silnik gra melodyjki? nie kręci się? kręci ale nie wchodzi na wys obroty?
koszkin Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Opublikowano 17 Lipca 2010 No więc napisze jakie wyposażenie posiadam: - Nadajnik Esky EK2-0404 (ten od lamy v3 4 kanałowy 35mhz) i tutaj nie jestem pewien co do ustawienia przełączników pod bateriami ... z tego co wiem powinny być obie na dole - odbiornik ESky EK2-0420 ( taki zielony 6 kanałowy) wszystko podpięte tak jak książka pisze czyli: regiel na 3 , serwa na 1i2, masy na dole, plusy na środku. - regiel taki jak w temacie (podłączony do pakietu Turnigy 2200, 3s) - silnik (Silnik 2408-21T Gold/Silver) Dodam tylko, że na początku jak podpiąłem wszystko serwo działało w obie strony jak ruszałem drążkiem gazu na boki) silnik gdzieś sam się włączał i wyłączał... ale reagował trochę na drugi drążek. Teraz jak zacząłem modzić z tymi przełącznikami w nadajniku to już nic nie działa (obecnie czekam na naładowanie sie akumulatorków do nadajnika bo były na zdychu) Pytam się o instrukcję bo wyczytałem gdzieś, że regiel ową posiada ito nawet w j. polskim... Z kolei na aukcji gdzie go kupiłem był napis plug & play, działa bez programowania
ertman_176 Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zacznij od podpięcia regulatora pod kanał gazu - to jest rozwiązanie problemu z niedziałającym/załaczającym się silnikiem. Po podłączeniu accu do regulatora drazek gazu musi byc na samym dole - w pozycji zero - regulator sam się kalibruje do drążka chociaż ja daje zawsze po pierwszym sygnale drążek do góry, sygnał, drążek na dół. Oczywiście procedure - najpierw włacza sie nadajnik - mam nadzieje znasz :wink:
koszkin Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Opublikowano 17 Lipca 2010 Znam znam Kanał gazu mam rozumieć 3 ? bo tak mam podpięty.
ertman_176 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Kanał gazu = ten który odpowiada na ruszanie drazkiem gazu, to moze byc kazdy, wystarczy ze sie ktos pomylil przy skladaniu nadajnika. Zobacz tez czy moze jakis mikser masz wlaczony który miksuje ci kanał gazu z skretem, wystarczy ze ktos zmienil mode nadajnika. No i rewers gazu ma byc na norm, regiel nie wlaczy sie bez drazka na dole.
Malker Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Spróbuj zrobic tak jak Ertman napisał. Włącz aparature -> daj drążek gazu na max. -> Podłącz zasilanie regulatora -> poczekaj aż kilka razy popika i ściągnij drążek na dół -> Odłącz regulator i podłącz jeszcze raz. Powinno działac. To jest kalibracja, żeby np. max gaz nie był już w 50% drążka itp.
koszkin Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Opublikowano 18 Lipca 2010 Chyba wiem w czym był problem... jeden z przewodów z silnika był poluzowany na połączeniu z reglem. Stąd wychodziły takie komedie... Z góry dzięki za pomoc
moriq Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Ponieważ mój problem dotyczy tego samego regulatora więc podepnę się tutaj zamiast tworzyć nowy wątek, wczoraj pierwszy oblot i wielkie zdziwienie bo odcięcie silnika nastąpiło przy 2,85V na celę można jakoś zaprogramować odcięcie przy wyższym napięciu? Nie uśmiecha mi się wizja zniszczonych pakietów przez rozładowywanie poniżej 3v/celę.
Gites Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 [...]można jakoś zaprogramować odcięcie przy wyższym napięciu? Tutaj masz anglojęzyczną instrukcję do ESC ze stajni HK. Może znajdziesz to o co Ci chodzi. Edit: No dobra.. podam na tacy... Jest coś takiego co nazywa się Low Voltage Protection Threshold(Cut-Off Threshold). Ma trzy możliwe ustawienia: Low - odcina przy 2.6V na celę Medium - odcina przy 2.85V na celę High - odcina przy 3.1V na celę Od razu widać, że masz ustawienie fabryczne czyli Medium. Przestaw sobie na High i będziesz spał spokojnie (o lataniu nie wspomnę ). Co do sposobu przeprogramowania tej opcji odsyłam już do PDFa z linku wyżej. koszkin, myślę że ta instrukcja przyda się też i Tobie
Adam_Max Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Mógłbym prosić o jakieś opinie o tym regulatorze. Chciałbym taki kupić do silniczka TP 2408-21, ale nie wiem czy warto oszczędzać w tym wypadku.
moriq Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Gites, dzięki za instrukcję jednak wygląda na to, że to nie taki regulator, albo ja coś ewidentnie źle robię. Standardowo daję drąga do góry i podłączam dopiero regulator, jednak zamiast melodyjki mam beep, beep, beep-beep, beep-beep, beep-beep-beep, beep-beep-beep. Ta sekwencja powtarza sie cały czas a opuszczenie drąga po jakiejkolwiek z nich przełącza regulator w tryb normalnej pracy. Adam_Max - jeżeli uda się jakoś ustawić wyższe napięcie odcięcia to może być bo inaczej to morderca pakietów tylko.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.