wojcio69 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam Ponieważ ubiłem silnik w AXN'ie (opis w wątku Polowanie na kreta w domu, folder kraksa) mam zapytanie do kolegów ponieważ odpowiedzi jako takiej jednoznacznej nie otrzymałem z informacji jakie można wyszukać w necie. AXN wyposażony był w silnik no name, z parametrów docztałem się tylko tyle, że miał Kv 2100 a model napędzało śmigiełko 5x5. Teoretycznie szukam silnika o ciągu 500-600g na śmigle 5x5, bo większe się nie zmieści. Te silniki, które gabarytowo pasowałyby do AXN'a mają Kv 1000-1200 i uzuskują ciąg wgranicach 500g ale na śmigłach np. 9x6 a takowego śmigiełka nie założę. Macie może jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Cześć Wojtku ,albo cf2812 smiglo 6x4 bądź takie samo śmigło i silniczek http://www.abc-rc.pl/p/9/1131/silnik_ge_b2208;12t_1800kv-silniki_elektryczne.html Pozdrawiam Cię serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Wojtku` nie mam Axn ale w moim ES smiglo docinalem z wiekszego na wymiar tak ze teraz mam dwa mm miedzy krawedzia smigla a kadlubem , lopatki sa szersze a co za tym idzie jest wiekszy ciag moze w tym kierunku skierowac mysli , mozesz miec znacznie wiekszy ciag :mrgreen: Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam A jak sobie Janku radzisz z wyważeniem tego obciętego śmigła. Przy tym Kv ma ono jakieś 18000 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Wojtku moj silnik ma 2200kv i chodzi na 3S z wywazeniem sobie spokojnie poradzisz nie martw sie tym Zapytaj mrroberto jak idzie moj ES a jak jego na normalnym smigle , silniki mamy te same ;-) JAn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Witam A co powiecie o tym silniku http://abc-rc.pl/p/9/1492/silnik_ax_1806n_2100kv_19g-silniki_elektryczne.html Na śmigle 5x3 przy zasilaniu pakietem 3S ma ciąg 337g, prąd 7,2A i Rpm 18570 przypuszczam, że po założeniu śmigła 5x5 prąd podskoczy do 10-11A, Rpm spadnie do ok. 163000 a ciąg powinien być w granicy <400g. No ale to tylko takie moje teoretyczne wyliczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Hey. Wojtek ten silnik cholernie przypomina mi oryginalny silnik ktory znajduje sie wlasnie w AXnie ,Podobna waga, ksztalt , Kv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Wojtku zwiekszajac skok na smigle zwiekszasz predkosc strumienia zasmiglowego a co to da w wolnym modelu ? chyba lepiej zwiekszyc smiglo na srednicy , bedzie wiekszy ciag przy zachowanej predkosci modelu wtedy to bedzie mialo sens a smigla kwadratowe nadaja sie do pylonow :-) Jan Ps taki (podobny bo 1811 turnigy ) silniczek napedza mi aktualnie foxa z multiplexa ze smiglem gws 5x3 tez 19gramowy ale model ma dokladnie 102g :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Witam Janku co to da to powiem jak dostanę silniczek i wrócę z wakacji, czyli ok. 7-8 sierpnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam No to kupiłem ten silnik http://abc-rc.pl/p/9/1492/silnik_ax_1806n_2100kv_19g-silniki_elektryczne.html :roll: jakby to powiedzieć. Model waży ok 500g i silnik cignie go pod kątem ok. 40 stopni w górę ale oryginalny miał lepszego "kopa". Ogólnie nie jest źle ale z oryginalnym silnikiem było lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam No to kupiłem ten silnik http://abc-rc.pl/p/9/1492/silnik_ax_1806n_2100kv_19g-silniki_elektryczne.html :roll: jakby to powiedzieć. Model waży ok 500g i silnik cignie go pod kątem ok. 40 stopni w górę ale oryginalny miał lepszego "kopa". Ogólnie nie jest źle ale z oryginalnym silnikiem było lepiej. A co TY byś chciał z 19-sto gramowego motorka - 1 kg ciągu ?? :crazy: Widzisz że ma dawać w optymalnych warunkach 337 gram to i te 40 stopni to dobrze :devil: a z drugiej strony mniej prądku żre i dłużej pośmigasz :lol2: Szczerze pozdrawiam, ps. Owy model czeka na zmianę serw do hamulców i potem w powietrze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam No pylona się nie spodziewałem :wink: Czekam na realację z oblotu wspomnianego modelu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.