prykpryk Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Tak wygląda sprawa. Mam taki regulator. Dawniej jeszcze na 2 celowej baterii zdarzyło mi się zwarcie na baterii. Nie nagrzał się bardzo. Ale przed chwilą gdy po raz drugi podłączyłem 3 celową baterie po około 30 sekundach testowania silnika zaczął on szarpać albo późno startować.Chwilę później poszedł dym. Zrobił się dosyć gorący ale na szczęście szybko wszystko podłączałem. Moje pytanie: Czy to coś jeszcze ruszy? Trochę się boje próbować znowu, bo w końcu wszystko powinno było być w porządku. Wiem, że wszystkie kable do silnika były podłączone. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zdejmij ostrożnie z regulatora żółte wdzianko, zrób ostre zdjęcie makro i pokaż no forum. Na pewno uzyskasz odpowiedź, choć obawiam się że to już koniec życia tego regulatorka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prykpryk Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zdjąć czy rozciąć? Zdjąć będzie ciężko. Edit: Rozciąłem i słusznie. Spalone na pierwszy rzut oka. Zdjęcia nie wiem czy są potrzebne. Może dam później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej1996 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 rozciąć nożykiem do tapet Ale ostrożnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prykpryk Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Żeby regulator ożył, trzeba wymienić te dwa upalone tranzystory. Jeśli nie dasz rady zrobić tego sam, to raczej nieopłacalna naprawa. Bardziej bym się skupił na przyczynach awarii, żeby nowy przeżył dłużej niż 30 sekund. Spalenie nastąpiło dlatego, że popłynął zbyt duży prąd przez silnik. Może uszkodzony silnik, albo źle dobrane śmigło do większego napięcia 3-celowego pakietu. "Zwarcie na baterii" nie powoduje spalenia regulatora, chyba że źle to zrozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prykpryk Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 To nie przez to zwarcie. Silnik ledwo ruszał (szarpał przy starcie, ruszał dopiero gdzieś na 50 % gazu). Byłem wtedy pewien że jeden kabel mógł nie łączyć ale łączył. I było za późno :? . Czy może tobyc wina złego przylutowania wtyczek do baterii? Raczej dobrze to zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Bateria jest tylko zasilaniem - to nie z tej przyczyny padło . Powód to uszkodzony mechanicznie albo elektrycznie silnik . Chyba że ten konkretny regulator źle współpracuje z pakietami 3S Takie szopki odstawiały regulatory MAG - jeden chodził inny nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.