Stoko90 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Panie powiedzcie mi jedno , znam zasadę silników 4T jak i 2T . Wiadomo też że silnik żarowy 2T potrzebuje mieszankę benzyna-olej , ale silnik 4T powinien chodzić na samej benzynie a jak patrzę na opis silnika 4T to piszę że paliwo musi zawierać tyle i tyle oleju itp... Więc w czym silnik 4T jest lepszy od 2T ?? Chyba tylko tyle że ładniej pracuje i nic poza tym no i cena jest wyższa takiego silnika. Bo i tak czy siak trzeba zakupić odpowiednie paliwo jak do 2T. Przymierzam się do zakupu CESSNA 182 skylina 50 ARF CmPro , chodz miałem już w koszyku Katane , lecz poczytałem trochę że nie jest zbyt przyjemna do pilotażu http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=1619 prosze o radę , latać latam uważam dobrze wcześniej cwiczyłem na modelu ZLIN-50 z EPP akrobacje i było elegancko i teraz nie wiem czy próbować zakupić tą katane czy też cessne chodz róznica w cenie to 150zł miedzy kataną a cessna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 To tylko sposób smarowania a nie cecha silnika 4t. Zaletą silników 4t jest stosunkowo duży moment obrotowy dlatego są dobre do latania 3d. Dopiero później liczy się ich dźwięk i wygląd;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoko90 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Rabbitlkr dzięki za odpowiedź własnie oto mi chodziło czyli wszystko wiem Czyli do spokojnieszego latania przy samolotach typu cessna silnik 4T bedzie lepiej pasował ze względu iż nie bedzie smigał na maxymalnych obrotach jak szlifierka zeby złapać odpowiednią moc Jeszcze raz dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.