Skocz do zawartości

Silnik żarowy 4T a żarowy 2T


Stoko90

Rekomendowane odpowiedzi

Panie powiedzcie mi jedno , znam zasadę silników 4T jak i 2T . Wiadomo też że silnik żarowy 2T potrzebuje mieszankę benzyna-olej , ale silnik 4T powinien chodzić na samej benzynie a jak patrzę na opis silnika 4T to piszę że paliwo musi zawierać tyle i tyle oleju itp...

 

Więc w czym silnik 4T jest lepszy od 2T ?? Chyba tylko tyle że ładniej pracuje i nic poza tym no i cena jest wyższa takiego silnika. Bo i tak czy siak trzeba zakupić odpowiednie paliwo jak do 2T.

 

Przymierzam się do zakupu CESSNA 182 skylina 50 ARF CmPro , chodz miałem już w koszyku Katane , lecz poczytałem trochę że nie jest zbyt przyjemna do pilotażu

 

http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=1619 prosze o radę , latać latam uważam dobrze wcześniej cwiczyłem na modelu ZLIN-50 z EPP akrobacje i było elegancko i teraz nie wiem czy próbować zakupić tą katane czy też cessne chodz róznica w cenie to 150zł miedzy kataną a cessna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabbitlkr dzięki za odpowiedź własnie oto mi chodziło czyli wszystko wiem ;) Czyli do spokojnieszego latania przy samolotach typu cessna silnik 4T bedzie lepiej pasował ze względu iż nie bedzie smigał na maxymalnych obrotach jak szlifierka zeby złapać odpowiednią moc ;)

 

Jeszcze raz dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.